نمونه موشن گرافیک موفق چه ویژگی هایی دارد؟

تیزرها انواعی دارند که هر کدام در جای خود کاربرد دارد. یکی از انواع تیزر، موشن گرافیک است که امروزه استفاده از آن بسیار کاربرد دارد. این سبک تیزر به علت صرفه اقتصادی که دارد کسب و کارها آن را بیشتر از بقیه سفارش می دهند.

نمونه موشن گرافیک موفق چه ویژگی هایی دارد؟

تیزرها انواعی دارند که هر کدام در جای خود کاربرد دارد. یکی از انواع تیزر، موشن گرافیک است که امروزه استفاده از آن بسیار کاربرد دارد. این سبک تیزر به علت صرفه اقتصادی که دارد کسب و کارها آن را بیشتر از بقیه سفارش می دهند.

تیزرها انواعی دارند که هر کدام در جای خود کاربرد دارد. یکی از انواع تیزر، موشن گرافیک است که امروزه استفاده از آن بسیار کاربرد دارد. این سبک تیزر به علت صرفه اقتصادی که دارد کسب و کارها آن را بیشتر از بقیه سفارش می دهند.

  • ۰
  • ۰

موشن گرافیک یک راه بسیار مطمئن برای ایجاد محتوا برای کسب و کار شما است. با ایجاد ویدیوهای موشن گرافیکی با کیفیت می توانید شما میتوانید بهترین نتایج ممکن که می توانستید از تولید یک محتوا به دست آورید، را کسب کنید. 

 

قدرت موشن گرافیک چقدر است؟

 

ویدیوهای موشن گرافیک بسیار سرگرم کننده و جذاب هستند و این توانایی را دارند که بینندگان را واقعا پای ویدئو نگه دارند و آنها را به خرید از برند وادار کنند. آنها همچنین به شکل عجیبی اعتماد با مخاطبان را ایجاد می کنند. 

 

کیفیت بالا، بودجه کم

 

اما آیا ساختن ویدیوهای موشن گرافیک و تیزر تبلیغاتی گران نیست؟

هزینه انیماتورهای حرفه ای و ویرایشگرهای ویدیو واقعاً زیاد نیست؟ 

اگر واقعاً فکر میکنید به ساخت ویدیو موشن گرافیک نیاز دارید ولی هزینه ساخت آن زیاد است پیشنهاد ما این است که خودتان یاد بگیرید که چگونه یک ویدیوی موشن گرافیک حرفه ای را بسازید که دیگر نگران سپردن ویدیوی خود به انیمیشن ساز های حرفه‌ای نباشید. 

 

ویدیوی بهتر، زمان کمتر

 

از طرفی گاهی اوقات اولویت تنها بودجه نیست. بلکه بر اساس نیاز خودمان تشخیص می دهیم که در زمان بسیار کمی به یک محتوای موشن گرافیک نیاز داریم که خودمان توانایی ساخت آن را نداریم. در این صورت است که ما توصیه میکنیم که طراحی و ساخت این ویدیو موشن گرافیک خودتان را به یک فرد یا شرکتی بسیار معتبر در این زمینه بسپارید. که ما بر اساس تجربیاتی که خودمان داریم آژانس دیجیتال مارکتینگ رسانتو را که هم با قیمتهای بسیار کمی کار می‌کنند و هم اعتبار بسیار بالایی دارند و گروه متخصصی در زمینه ی طراحی و ساخت موشن گرافیک ها دارند را به شما معرفی می کنیم. 

تولید محتوا توسط خودمان چه مقدار امکان پذیر است؟

 

در همین ابتدای مقاله باید برای شما ذکر کنیم که درست است که ویدیو های موشن گرافیک واقعا فوق العاده هستند و نتایج خیره کننده ای را به شما می دهند ولی تنها محتوا های موجود نیستند و شما می توانید انواع مختلفی از محتواها را برای خودتان تولید کنید. شما می توانید روش ساخت انواع مختلف محتواها را یاد بگیرید تا دیگر تنها تمرکزتان بر تولید یک محتوای خاص نباشد. نکته ی جالب توجه این است که آژانس دیجیتال مارکتینگ رسالنتو می‌تواند انواع مختلفی از محتواها را برای شما تولید کند. پس نگران تولید انواع محتوا نباشید.

 

یک ویدیوی موشن گرافیک بسیار باکیفیت با قالب های آماده بسازید

 

گاهی اوقات افراد بودجه ی کافی برای تولید یک موشن گرافیک را ندارند، به همین دلیل یکی از توصیه هایی که ما میکنیم این است که از قالب های آماده استفاده کنید. با استفاده از این قالب های آماده شما می توانید که نام برند خود را و محتوایی که مد نظرتان است را وارد کنید و از طرفی هم یک ویدیوی موشن گرافیک بسیار قوی داشته باشید و هم اینکه هزینه ی بسیار زیادی را متحمل نشده باشید. 

 

با قالب های بسیار حرفه ای رایگان کار کنید

 

با استفاده از این قالب های رایگان شما حتی می توانید برای معروف ترین شرکت ها موشن گرافیک بسازید. یا اگر که قصد دارید اعلامیه ی بسیار مهمی را برای برند خودتان منتشر کنید و یا اینکه محصول جدیدی را قصد ارائه کردن دارید و یا هر مقصود دیگری را که دارید، به راحت ترین شکل ممکن می توانید با استفاده از قالب های حرفه ای رایگان، ویدیو موشن گرافیک خود را بسازید.

 البته کار کردن با این قالب ها هم نیاز به تجربه دارد. چرا که اگر که شما برای این که در راستای هدف خودتان، بخواهید به سرمنزل مقصود برسید، باید از قالبهای آماده ای استفاده کنید که در زمینه ی کاری شما موثر باشند. به همین دلیل است ما توصیه میکنیم که حتی افراد تازه کار نیز از این قالب ها استفاده کنند تا بعد از گذشت زمان کمی آنها نیز تجربه ی لازم را پیدا کنند.

بر روی برندتان کار کنید

 

ثبات یک مسئله ی بسیار مهم در بحث برندسازی است. به این معنی است که مخاطبانتان باید که بعد از دیدن ویدیوی موشن گرافیک تان شما را از روی رنگ به کار گرفته شده، فونت به کار گرفته شده و اشکال بکار گرفته شده در ویدیو بشناسند. 

یعنی اگر که حتی از قالب های آماده استفاده می کنید، باید که این قالب ها را شخصی سازی و یا سفارشی سازی کنید. یعنی تمامی المان هایی که مربوط به برند خودتان است را باید در این ویدیوی موشن گرافیک به کار بگیرید. چرا که یکی از مهمترین اصولی که حتماً باید مدنظرتان باشد، اصول برند سازی است که در فروش و تمامی مواردی که ممکن است هدف شما در ساخت ویدیوی موشن گرافیک باشد، سخن اول را می گوید.

 

سفارشی سازی قدم اول کار شما است

 

زمانی که شروع به کار سفارش سازی می کنید، تازه کار شما شروع می شود. در اینجاست که شما باید حتماً دقت کرده باشید که از چه سایتی باید استفاده میکردید. منظور ما این است که اگر که سایت خوبی را برای ساخت ویدیوِی موشن گرافیک خود به صورت رایگان انتخاب کرده باشید، این سایت حال که شما قرار است ویدیوی خود را سفارشی سازی کنید، باید دارای امکانات بسیار زیادی باشد. یعنی باید کتابخانه‌های زیادی را در اختیار شما قرار دهد. الگوهای زیادی را داشته باشد تا شما بتوانید به راحتی هر طرحی که مد نظرتان است را اعمال کنید.

 علاوه بر تمامی مواردی که به خلاقیت شما بستگی دارند، خود این سایت باید کلیپ ها و موسیقی ها و موارد بسیار زیاد مختلفی را داشته باشد تا شما با دیدن آنها هم ایده بگیرید و هم بتوانید ویدیوی فوق العاده زیبا تر و بهتری را بسازید.

 

می توانید کاملا همه چیز را از صفر شروع کنید

 

قالب ها؟

شما قرار نیست که حتماً از قالب ها و الگوهای آماده استفاده کنید. شاید که شما به دنبال چیزی فراتر از اینها باشید. سایت هایی که برای شما امکان تهیه ویدیوی موشن گرافیک رایگان را فراهم آورده اند، این امکان را به شما می دهند که بدون استفاده از قالب ها بتوانید ویدیوی موشن گرافیک خودتان را بسازید.

 شما تنها کافی است که عکس ها، فیلم ها، آهنگ ها و انیمیشن های خود را در این سایت آپلود کنید و پس از این کار، بتوانید از ویدیوی بسیار زیبای خودتان استفاده کنید. اگر که سایت خوبی را برای ساخت ویدیوی موشن گرافیک خودتان انتخاب کرده باشید، این سایت خوب، تمامی فرمت های ممکن تصویر و صدا و غیره را پشتیبانی می‌کند. و در نهایت شما می توانید با اضافه کردن هر متنی که مدنظر خودتان است یک ویدیوی موشن گرافیک فوق العاده زیبا را بسازید.

3 نکته در جهت تولید یک ویدیوی موشن گرافیک بسیار کارآمد

 

تا اینجای کار شما متوجه شدید که به چه شکلی می توانید یک ویدیوی موشن گرافیک رایگان را برای خودتان بسازید. در ادامه نکاتی برای هرچه بهتر شدن این ویدیوها در اختیار شما قرار دهیم. نکته ی بسیار پر اهمیتی که وجود دارد این است که اهمیتی ندارد که شما ویدیوی موشن گرافیک تان را خودتان بسازید و یا اینکه به فرد دیگری بسپارید و یا اینکه از قالب های آماده استفاده کنید. مسئله ی مهم این است که برای ویدیوی موشن گرافیک تان حتما باید یک داستان فوق العاده جذاب داشته باشید. در حین ساخت ویدیوی خودتان، باید یادتان باشد که حتماً از احساسات مخاطبانتان استفاده کنید و نکات بسیار زیادی را در رابطه با موارد مربوط به بازاریابی ویدیویی را نیز باید مطالعه کرده باشید تا بتوانید یک ویدیو فوق العاده موثر بسازید تا شما را به مقصودتان برساند. 

 

  • یک داستان فوق العاده جذاب را روایت کنید :

 

قطعاً برای اینکه بتوانید یک ویدیوی موشن گرافیکی داشته باشد که مخاطب حتی نتواند چشم از آن بردارد، باید که داستانی داشته باشد که فوق العاده جذاب باشد. برای این هم قالب های آماده وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها نیز استفاده کنید. 

 

  • احساسات مخاطبان را مورد هدف قرار دهید: 

 

دوست دارید که مخاطبتان در حین دیدن ویدیوی موشن گرافیک شما چه احساسی داشته باشد؟ در ساخت این ویدیو حتماً باید المان هایی برای به وجود آمدن آن احساسات استفاده کنید. اگر قصد دارید که مخاطبتان بخندد، باید مواردی برای ایجاد خنده داشته باشید. اگر قصد دارید مخاطب گریه کند، باید گزینه هایی برای ایجاد گریه داشته باشید. اگر قصد دارید که مخاطب انرژی بگیرد، باید المان هایی را برای ایجاد انرژی داشته باشید. در هر صورت هر احساسی را که قصد دارید مخاطب شما داشته باشد، را باید ویدیو شما داشته باشد. 

  • بازاریابی ویدیویی را در اولویت قرار دهید:

 

حتی اگر فوق العاده ترین ویدیوی موشن گرافیک را بسازید ولی مخاطبان شما آن را نبینند برای شما کارساز نیست. شما حتماً باید در محیط های اجتماعی مختلف فعالیت داشته باشید و فضاهای مختلف را بشناسید تا بتوانید ویدیوی خود را به مخاطبان برسانید و افراد بیشتری را مشغول و درگیر با موضوع خودتان کنید. 

 

آژانس دیجیتال مارکتینگ رسانتو یکی از بهترین شرکت هایی است که در سال های اخیر در زمینه ی ساخت و انتشار انواع مختلف ویدیو های موشن گرافیک فعالیت داشته است. این شرکت، گروه متخصصی دارد که به طور تخصصی در زمینه ی ساخت انواع ویدیو های موشن گرافیک فعالیت دارند. به همین دلیل است که از اعتبار بسیار بالایی برخوردار است و مشتریان بسیار زیادی را در طول مدت زیادی به مقصودشان رسانده است. همچنین در سایت این آژانس میتوانید نمونه کارهای زیادی را ببینید که در زمینه ی تولید موشن گرافیک ها انجام گرفته شده است.

 

 سخن پایانی

 

 در این مقاله در راستای آموزش ساخت موشن گرافیک رایگان صحبت کردیم. گفتیم که شما میتوانید با پیدا کردن سایت های معتبر و بسیار خوب موشن گرافیک خود را بسیار راحت با استفاده از قالب های آماده ی آنها بسازید. و تنها باید مواردی که بسیار مهم هستند را که در طول مقاله به آنها اشاراتی شد، را در ساخت این موشن گرافیک ها مد نظر قرار داده باشید. و در نهایت ما آژانس دیجیتال مارکتینگ رسانتو را که در زمینه ی ساخت و تولید انواع موشن گرافیک ها اعتبار بسیار زیادی دارد را به شما معرفی کردیم.

 

 امیدواریم که از این مقاله لذت برده باشید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید. 

  • ۰۱/۰۴/۲۲
  • resanato agency

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی