نمونه موشن گرافیک موفق چه ویژگی هایی دارد؟

تیزرها انواعی دارند که هر کدام در جای خود کاربرد دارد. یکی از انواع تیزر، موشن گرافیک است که امروزه استفاده از آن بسیار کاربرد دارد. این سبک تیزر به علت صرفه اقتصادی که دارد کسب و کارها آن را بیشتر از بقیه سفارش می دهند.

نمونه موشن گرافیک موفق چه ویژگی هایی دارد؟

تیزرها انواعی دارند که هر کدام در جای خود کاربرد دارد. یکی از انواع تیزر، موشن گرافیک است که امروزه استفاده از آن بسیار کاربرد دارد. این سبک تیزر به علت صرفه اقتصادی که دارد کسب و کارها آن را بیشتر از بقیه سفارش می دهند.

تیزرها انواعی دارند که هر کدام در جای خود کاربرد دارد. یکی از انواع تیزر، موشن گرافیک است که امروزه استفاده از آن بسیار کاربرد دارد. این سبک تیزر به علت صرفه اقتصادی که دارد کسب و کارها آن را بیشتر از بقیه سفارش می دهند.

۵ مطلب در خرداد ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

در این مقاله قصد داریم که اطلاعات بسیار زیادی را در رابطه با ساخت سریع موشن گرافیک در اختیار شما قرار دهیم. موشن گرافیک ها یکی از جذاب ترین انواع محتوا هایی هستند که در سالهای اخیر توجه بسیاری را به خود جلب کرده اند. 

موشن گرافیک ها به معنای گرافیک هایی است که دارای حرکت باشند. این اولین و ساده ترین معنی است که در رابطه با موشن گرافیک وجود دارد. 

 

موشن گرافیک ها شامل گرافیک هایی هستند که با حرکت هایی که دارند موجب می‌شوند که هر داستانی که مدنظر شما باشد را به مخاطب منتقل کنند و شما را به هدفتان از ساخت موشن گرافیک برسانند. المان های موشن گرافیک به صورت فریم هایی هستند که پشت سر هم حرکت می کنند و تصاویر بسیار زیبایی را برای شما میسازد. 

 

انیمیشن یک موضوع بسیار گسترده ای است که از گرافیک ها و کاراکتر هایی که در حال حرکت هستند برای ساخت ویدیو هایی (البته نه ویدیو های زنده) استفاده می کنند. 

انیمیشن موشن گرافی به شکل یک محتوای ویدیویی توضیحی، مورد استفاده قرار می‌گیرد تا اینکه به شکلی بسیار تاثیرگذار شما را به اهدافتان برساند. 

 

تاریخچه موشن گرافیک

 

استفاده از انیمیشن موشن گرافیک ها در سال‌های 1800 شروع شده است. والتر رادمند یک فرد متخصص آلمانی در زمینه ی تولید گرافیک های سینمایی بود که از شکل ها و فرم ها در فیلم های انتزاعی و مفهومی استفاده می کرد و اولین کسی بوده است که از موشن گرافیک ها استفاده کرده است. 

جان ویتنی یکی دیگر از افراد بسیار باهوش بود، که از فیلم های آلفرد هیچکاک استفاده کرد. 

موشن گرافیک ها در طول سال ها تبدیل به یکی از مهمترین المان ها در فیلم ها، محتواهای آموزشی، ویدیو های تبلیغاتی و فروش و غیره شده اند.

 

نقش موشن گرافیک ها در ویدیو های توضیحی

 

 بیشتر نمایش های تلویزیونی سینمایی ویدیوهای تبلیغاتی ویدیو های توضیحی از انیمیشن‌های موشن گرافیک استفاده می کنند. 

 

موشن گرافیک ها مخاطبین شما را مشغول و درگیر میکنند

 

یکی از دلایل عمده ای که موشن گرافیک ها نقش بسیار عمده ای در محتوا های بسیار زیادی پیدا کرده اند، این است که می‌توانند هر مفهومی را به هر مقدار سختی که دارد، به بهترین شکل ممکن به مخاطب منتقل کنند. 

در حالی که بیش از ۹۲ درصد از خریداران تصمیم دارند که خرید نهایی خود را از فروشگاه هایی انجام دهند که دارای ویدیو های آنلاین هستند، چرا که این ویدیوها در فضای شبکه های اجتماعی تاثیر بسیار زیادی دارند، شما باید بتوانید که نقشی بسیار پررنگ بسازید. 

در این مقاله قصد داریم که به شما آموزش دهیم که چگونه از روش های خلاقانه برای تولید موشن گرافیک ها استفاده کنید و چگونه این موشن گرافیک ها می توانند برای شما بسیار مفید باشند.

چگونه موشن گرافیک بسازیم؟

 

ساخت موشن گرافیک ها یکی از مفیدترین کار ها در تبلیغات است. ما ویدیو های توضیحی، ویدیو های آموزشی و بسیاری از انواع مختلف دیگر ویدیو ها را با استفاده از همین موشن گرافیک ها ساخته ایم. 

ویدیوهای موشن گرافیک می توانند اهداف شما را به بهترین شکل ممکن به مخاطب برسانند.

 

آیا موشن گرافیک به خوبی کار می کند؟ 

 

با وجود تغییرات و انقلاب دیجیتالی که در دنیا به وجود آمده است، شما مجبور هستید که از روش های دیداری برای انتقال مفهوم خودتان استفاده کنید. 

بیزینس های مختلف می توانند یک تصویر بسیار خوب از برند خودشان بسازند و آن را به شکلی بسیار موثر، ویدیوی توضیحی انیمیشن شده ای بسازند. 

 

بهترین نرم افزارهای ساخت موشن گرافیک کدامند؟

 

بهترین نرم افزارهای ساخت موشن گرافیک به شما کمک می‌کند که شما بتوانید ویدیو های انیمیشنی بسیار فوق العاده ای را بسازید. 

به اطرافتان نگاه کنید و بعد از نگاه، متوجه خواهید شد که بسیاری از بیزینس های اطرافتان از موشن گرافیک ها برای تبلیغات و کار خودشان از موشن گرافیک ها استفاده می کنند.

از جمله بهترین نرم افزارهایی که با آنها می‌توانیم موشن گرافیک های بسیار تاثیرگذار بسازیم می توان به:

  • Adobe After Effects

  • Cinema 4D

  • Autodesk Maya

  • Nuke

  • Blender

 

چگونه ویدیوی موشن گرافیک بسازیم؟

 

 برای اینکه یک ویدیو موشن گرافیک سریع و بسیار جذاب بسازید باید مراحل زیر را دنبال کنید

 

1- اهداف واقعی خودتان را بچینید:

 

شما باید برای کار خودتان اهدافی بچینید که کاملاً قابل دسترس و واقعی باشند. این موضوع به این معنا است که شما باید طول محتوا، اهداف محتوا و زیبایی آن را کاملاً مورد اندازه گیری و ارزیابی قرار دهید. 

 

2- یک استادیوم موشن گرافیک خیلی خوب بسازید:

 

 آیا نیاز به کمک دارید تا یک ویدیوی موشن گرافیک بسیار خوب بسازید؟

 اگر که سایت هایی که روی موشن گرافی کار می کنند را مورد بررسی قرار دهید، متوجه می‌شوید که هر کدام از آنها سبک خاصی را دنبال می کنند. با توجه به این نکته شما نیز باید سبک خاصی برای خودتان پیدا کنید تا بتوانید داستان خودتان و همچنین هدفتان را به مخاطب برسانید. شما میتوانید از انواع مختلف قالب های انیمیشن سازی، کارتون ها و غیره برای ساخت مدل خودتان استفاده کنید. 

 

3- دسترسی خیلی خوبی بسازیم:

 

از چیزی که قصد دارید بسازید یک تولید و خلاصه ی بسیار کوچک بسازید و در کنار خودتان قرار دهید. دیگران زمانی که این خلاصه شما را میبینند، شمای کلی کار شما را می‌فهمند و می‌دانند که قرار است روی چه موضوعی کار کنید. 

 

4- برای ایده های جدید کاملاً آماده باشید:

 

شما باید برای دریافت ایده های جدید همیشه آماده باشید تا بتوانید مخاطبین بیشتری را جذب کنید. 

اصلا مهم نیست که از قبل چه مقدار برای ایده های جدید خودتان را آماده کرده اید، هر زمانی که ایده های بهتر و تخصصی تری را دیدید که می‌توانند بسیار موثر تر باشند، باید از آنها استفاده کنید.

 

 5- متحرک سازی عناصر در افتر افکت:

 

اکنون که اهداف خود را نوشته اید و تصاویر را در اختیار دارید، می توانید به سراغ نرم افزار موشن گرافیک بروید تا این تصاویر را زنده کنید. همانطور که گفته شد یکی از بهترین برنامه ها برای ساخت تصاویر متحرک، After Effects است.

 

اگر با این برنامه آشنایی ندارید می توانید از دوره های آنلاین استفاده کنید تا در مدت زمان کوتاهی بر این برنامه قدرتمند مسلط شوید. 

هنگام جابجایی عناصر نیازی به در نظر گرفتن زمان فریم ندارید. بعداً زمانیکه انیمیشن کامل شد می‌توانید در مورد آن تصمیم بگیرید.

6- حال باید به طور مستقیم افکت ها را به کار اضافه کنیم:

 

هنگامی که اولین انیمیشن کاراکتر کامل شد، زمان آن است که به برنامه افتر افکت خود افکت اضافه کنید. افکت هایی مانند Scale، Opacity، Position و... با اضافه کردن این افکت ها در واقع محیط تصویر متحرک شما جذاب می شود و از حالت سکون خارج می شود.

 

7- حال باید این ویدیو را روایت کنیم:

 

روایت کردن همان صدایی که روی موشن گرافیک می گذاریم، است. این صدا می تواند داستانی را بیان کند، مخاطب را مورد خطاب قرار دهد یا … . بهتر است از یک سخنران با تجربه کمک بگیرید. فراموش نکنید که استفاده از صدای بی کیفیت در تصاویر متحرک به شدت کیفیت کار شما را بدتر می کند.

 

8- حال باید به آن صدا اضافه کنید:

 

مسئله ی مهم این است که شما به پایان آموزش حرفه ای خود در زمینه موشن گرافیک نزدیک شده اید. این زمان آن است که چندین صدا (مانند ضربه زدن، باز شدن در و مانند آن) را به کار خود اضافه کنید. با افزودن این صداها به کار خود خواهید دید که تصاویر متحرک شما چقدر زنده و جذاب می شوند.

 

طرح نهایی موشن گرافیک را بچینیم

 

طراح باید قبل از این مرحله فایل های صوتی را برای دوبله و موسیقی آماده کرده باشد. مهمترین اصل در طراحی نهایی، توجه به جزئیات است. این مرحله را می توان به سه بخش اضافه کرد: اضافه کردن موسیقی نهایی، افزودن انیمیشن و جلوه های صوتی.

 

اکثر طراحان از سایت هایی مانند Audioblocks.com برای تهیه متن های موسیقی برای کارهای خود استفاده می کنند. از دیگر منابع می توان به بسته صدای Motion Sound اشاره کرد. هر موشن گرافیک باید داستانی برای گفتن داشته باشد. در طراحی نهایی، طراحان متوجه می‌شوند که چگونه می‌توانند معنای این داستان‌ها را به بهترین نحو منتقل کنند و بین آنها ارتباط ایجاد کنند.

 

پیدا کردن شرکتی که بتواند یک موشن گرافی که بسیار قوی و خلاقانه باشد، برای شما بسازد بسیار مهم است. چرا که این شرکت باید طراحانی بسیار خلاق داشته باشد که با توجه به حوزه ی کاری شما بتوانند یک طرح بسیار فوق العاده برای شما بسازند. ما بر اساس تجربیاتی که خودمان داریم آژانس دیجیتال مارکتینگ رسانتو را به دلیل اعتبار بسیار بالایی که در طراحی انواع مختلف موشن گرافیک ها دارند به شما معرفی میکنیم.

 

سخن پایانی 

 

در این مقاله توضیحات بسیار کامل و جامعی در رابطه با تولید انواع مختلف موشن گرافیک را برای شما ارائه دادیم. بعد از تمام این توضیحات به شما توضیح دادیم که باید برای سفارش موشن گرافیک و تیزر تبلیغاتی خودتان، به شرکتی بسیار معتبر مراجعه کنید و ما بر اساس تجربیات خودمان آژانس دیجیتال مارکتینگ رسانتو را به شما معرفی کردیم.

 

 از این که این مقاله را مورد مطالعه قرار دادید ممنونیم و امیدواریم که نظرات خود را با ما در میان بگذارید .

 

 

  • resanato agency
  • ۱
  • ۰

 

زمانی که تصمیم می گیرید که کسب و کار خودتان را در فضای مجازی و فضای وب راه اندازی کنید، اولین کاری که باید انجام دهید این است که مشاوره سئو کسب و کارتان را به بهترین شکل ممکن انجام دهید و یک شرکت بسیار معتبر را برای مشاوره ی خود پیدا کنید. 

چرا که کار کردن در فضای وب، همانطور که کار در فضای واقعی نیاز به تجربه ی بسیار زیادی دارد و دارای ریز و بم های زیادی است، در فضای وب هم شما نیاز دارید که اطلاعات بسیار زیادی داشته باشید و تجربه زیادی را داشته باشید تا بتوانید به موفقیت در حوزه ی کاری خودتان برسید.

 نکته ای که وجود دارد این است که هر حوزه ای با حوزه دیگر متفاوت است. یعنی در سئو نمی توان یک نسخه برای تمامی سایت ها و حوزه های کاری پیچید. به همین دلیل شما باید شرکتی را پیدا کنید تا کار سئو شما را انجام دهد که تجربه کار با سایت های مختلف در حیطه های کاری متفاوت را داشته باشد. 

اگر که شما هم قصد دارید کسب و کارتان را به فضای مجازی منتقل کنید و یا در این رابطه دوست دارید اطلاعات بیشتری را کسب کنید و به دنبال مشاوره سئو کسب و کار هستید، حتما این مقاله را تا انتها مطالعه بفرمایید.

 

در مشاوره سئو باید به دنبال چه چیزهایی باشیم؟

 

زمانی که شما با یک شرکت هماهنگ می کنید که مشاوره سئو کسب و کارتان را با آنها انجام دهید، بعد از این جلسه شما باید اطلاعات مهمی را حتماً داشته باشیم.

 در اینجا تعدادی از سوالاتی که شما حتماً باید بپرسید و در رابطه با آنها اطلاعات کافی کسب کنید را برای شما مشخص میکنیم. 

اولین مسئله ای که حتماً باید از این شرکت سئو کار پرسیده شود و حتی قبل از اینکه به آنها مراجعه کنید، اطلاعات دقیقی در این رابطه پیدا کنید، این است که تجربه کاری این شرکت در چه حدی است؟

چند سال است که در زمینه ی سئو فعالیت می‌کنند و آیا فعالیت آنها در چه حدی است؟ 

 این نکته از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. چرا که هرچقدر تجربه ی این شرکت و افراد متخصص در این شرکت بیشتر باشد، اعتبار شرکت بالاتر است و شما با خیا‌ل‌راحت‌تری میتوانید مشاوره سئو خود را به آنها بسپارید و هر استراتژی که آنها برای شما برنامه ریزی کردند را اجرا کنید. 

 

مسئله دیگری که وجود دارد این است که، شما علاوه بر اینکه باید تجربه ی این شرکت را متوجه شوید، باید نمونه کارهای آنها را نیز ببینید. شما باید از آنها بپرسید که تا بحال روی چه سایت هایی فعالیت کرده اند و سئو آن سایت‌ها را انجام داده اند؟

 باید ببینید که آنها توانسته اند که چه کلماتی را در چه بازه زمانی به موفقیت برسانند. این مسئله بسیار مهم است چرا که آنها باید بتوانند که مسیری را که استراتژی آن را می چینند به سرمنزل مقصود برسانند. 

در قدم بعدی باید مشاوره سئو را بیشتر به سمت خودتان و اهدافتان بیاورید. یعنی از مشاوران بخواهید که اطلاعاتی در این زمینه که چه مقدار در زمینه ی کاری شما تجربه دارند را برای شما مشخص کند. 

علاوه بر زمینه ی کاری، شما باید مشخص کنید که آنها چه اطلاعاتی در رابطه با شهر و محله ای که شما در آن زندگی می کنید و در مواردی دیگر در کشوری که شما زندگی می کنید، دارند. در این قسمت شما متوجه میشوید که آنها نسبت به شما چه مقدار اطلاعات دارند و شما باید چه مقدار اطلاعات به آنها بدهید. 

مسئله ی بعدی این است که از حالا به بعد دیگر کار مشاوره شما به صورت جدی شروع میشود. دو حالت وجود دارد، یا اینکه شما از قبل فعالیت سئو سایت خود را تا حدودی شروع کرده اید، یا اینکه برای اولین بار است که قصد دارید این فعالیت‌ها را شروع کنید.

در هر دو حالت مشاوران شما باید استراتژی بسیار خوبی را برای سایت شما بچینند. 

در ابتدا باید تمامی رقبای شما را مورد تحلیل قرار دهند و به شما در رابطه با سختی کار گزارشی بدهند. بعد از آن، کلمات کلیدی بسیار مهم را به شما معرفی کنند. و در ادامه استراتژی سایت را به شما تحویل دهند. 

آنها باید مشخص کنند چه روش هایی مد نظرشان است تا شما را در میان رقبا به صدر برسانند. آیا روش هایی که مدنظرشان است، همان روش هایی است که در همه جا مطرح هستند و در تمامی دوره های سئو در رابطه با آنها صحبت می‌شود. یا اینکه پیشنهاد های خلاقانه ای برای کسب و کار شما دارند. این مطالب بسیار با اهمیت هستند.

 

اینها از جمله مواردی بودند که حتماً باید با مشاوره سئو هماهنگ شوند و کاملاً جواب های مشخص برای آنها وجود داشته باشد.

ذکر این نکته ضروری است که اگر استراتژی اشتباهی برای سایت شما چیده شود، قطعاً ضررهای جبران ناپذیری به سایت شما وارد میشود. اولین اتفاق این است که شما به هدف‌تان نمی‌رسید، یعنی اینکه در کلمات کلیدی مدنظر به صدر نمیرسید.

ولی بدترین اتفاق این است که استراتژی به حدی اشتباه باشد که گوگل نیز متوجه این قضیه شود و شما را پنالتی کند. زمانی که شما پنالتی شوید، مدت بسیار زیادی زمان می‌خواهید تا دوباره گوگل به شما اعتماد کند. پس به هیچ عنوان نباید خودتان را به این مرحله برسانید. و حتماً استراتژی را با دلیل و منطق بسیار محکم بپذیرید و بعد از آن، آن را اجرا کنید. چرا که ممکن است صدمات جبران ناپذیری به شما وارد شود. 

 

 گاهی شما به عنوان فردی که قرار است کسب و کار خود را در فضای وب مطرح کند، دارای یکسری استراتژی‌ها هستید. ولی در اکثر موارد افرادی که برای مشاوره سئو مراجعه می کنند، دارای استراتژی خاصی نیستند. 


 

چه خدماتی را مشاوران سئو باید به شما بدهند؟

 

اولین حرکتی که باید انجام بگیرد این است که اگر که شما دارای سایت هستید حتما از سایت شما مورد تجزیه و تحلیل قرار بگیرد. اگر به خودتان حرکت هایی برای سه و سایت‌تان زده اید باید همه اینها مورد تجزیه و تحلیل قرار بگیرند و درستی و اجتماعی آنها کاملاً مشخص شود. 

بعد از این که سایت شما مورد تحلیل کامل قرار گرفت، حتماً باید رقبای شما نیز مورد تجزیه و تحلیل قرار بگیرند. این یکی از مهمترین مراحل کار است. باید یک گزارش کاملی از رقبای تان به شما تحویل داده شود. 

مسئله بعد این است که باید تمامی هزینه هایی که مد نظرشان است را برای شما مشخص کنند. از فعالیت هایی که قرار است انجام دهند، تا تبلیغات و تمامی موارد مرتبط با آن ها.

در مرحله بعدی باید شروع به کار کنند و لیست تمامی کلمات کلیدی را به شما تحویل دهند. 

در مرحله ی بعدی باید کاملاً سئو داخلی سایت شما را بچینند. باید تمامی پیشنهادات خود را در رابطه با توسعه وب سایت شما و بالا بردن کلمات کلیدی تان در صفحات وب به شما ارائه دهند.

در مرحله بعدی باید گزارش کامل در رابطه با سئو خارجی شما را نیز به شما ارائه دهند. باید از نقشه ها و هزینه ای که قرار است برای سئو خارجی شما انجام بگیرد، را به شما تحویل دهند. 

 

با توجه به تمامی مطالبی که در این مقاله ذکر شد، صحبت کردن با مشاور سئو برای ارتقای سایتتان یکی از ضروری‌ترین فعالیت‌هایی است که حتماً باید انجام دهید. مخصوصاً اگر که خودتان تجربه کافی در زمینه انجام سئو را ندارید.

 توصیه ی ما این است که حتماً یک شرکت معتبر برای مشاوره سئو خودتان پیدا کنید. ما بر اساس تجربیاتی که داریم آژانس دیجیتال مارکتینگ رسانتو را به شما معرفی می کنیم. مهمترین نکاتی که در این سایت دیده شده است این است که آنها از اعتبار بسیار بالایی برخوردار هستند. 

بخش زیادی از اعتبار از تجربه نشأت می‌گیرد. این شرکت سالهاست که در زمینه ی سئو و مشاوره دادن سئو، تجربه ی بسیار زیادی دارد. می‌توانید قبل از اینکه به این شرکت مراجعه کنید از طریق سایت آن ها مطالب بسیار زیادی را در رابطه با آنها پیدا کنید و همچنین متوجه شوید که تا به حال خدمات سئو را برای سایت های بسیار زیادی انجام داده اند و نتایج بسیار فوق العاده ای را برای این سایت‌ها به ارمغان آورده اند.

 مطالعه مقالات مربوط به موشن گرافیک و به شما توصیه می‌کنم.

 

 سخن پایانی

 

 در این مقاله در رابطه مشاور سئو کسب و کار صحبت کردیم. ذکر این نکته واجب است که تمامی کسب و کارها تا جایی که برایشان امکان پذیر است در حال انتقال کسب و کارهای خود به فضای وب هستند. فضای وب علاوه بر طراحی سایت نیاز دارد که شما در صفحات گوگل دیده شوید. تمامی این کارها به وسیله ی سئو، شدنی هستند. پس شما باید تمام تلاش خودتان را بکنید تا سئوی فوق‌العاده‌ای داشته باشید.

به همین دلیل است که ما مشاوره سئو را حتما به شما توصیه می کنیم. با یک مشاوره ی درست و حسابی و موفق، شما شاهد نتایج فوق العاده ای در کسب و کار خودتان خواهید بود و به سرعت تمامی کلمات کلیدی خودتان را در صدر صفحات گوگل خواهید دید. ولی حتماً برای انجام دادن این کار باید به شرکتی مطمئن و معتبر مراجعه بفرمایید، که ما آژانس دیجیتال مارکتینگ رسانتو را به شما معرفی کردیم.

 

 از اینکه این مقاله را مطالعه فرموده اید متشکریم و امیدواریم که نظرات خود را با ما در میان بگذارید.



 

  • resanato agency
  • ۱
  • ۰

به دلیل اهمیت بسیار زیادی که محتوا های مختلفی از جمله تصاویر، ویدیوها، تیزرهای تبلیغاتی، موشن گرافیک ها و غیره دارند، باید در کیفیت تولید آنها دقت بسیار زیادی شود.مهمترین کاری که باید انجام دهید این است که اگر که تجربه کافی در ساخت محتواهای خود ندارید، سفارش تدوین این محتواها را به شرکت های بسیار معتبر در این زمینه بسپارید. 

 

انواع تدوین های مختلف به چه شکلی انجام می گیرند؟

 

تدوین انواع کلیپ های اینستاگرامی:

 

 اینستاگرام به دلیل محبوبیت بسیار زیادی که در میان مردم پیدا کرده است، باعث شده است که صاحبان کسب و کارهای مختلف تلاش کنند که یک شعبه از کار خود را حتما در اینستاگرام راه اندازی کنند. به دلیل فعالیت بسیار زیادی که در اینستاگرام به صورت روزانه انجام می گیرد، محتواهای شما باید بسیار با کیفیت باشند تا مورد توجه مخاطبین قرار بگیرد.

نرم افزارهای مختلفی وجود دارند که با استفاده از آنها می توان انواع کلیپ های اینستاگرامی را ایجاد کرد. ولی علاوه بر مهارت نرم افزاری، شما باید استراتژی خاصی نیز بر روی تولید محتوا های خودتان داشته باشید. 

 

تدوین انواع فیلم های مختلف:

 

برای تدوین انواع فیلم های مختلف نیاز به دانش، تجربه و علم بسیار زیادی است. اگر که این موارد وجود نداشته باشند، تدوین خوبی در نهایت به وجود نمی‌آید و کار با کیفیتی تولید نمی شود. ژانر های متفاوتی برای انواع فیلم های مختلف وجود دارند. شما باید با تدوین انواع آنها آشنا باشید و باید تجربه کافی را داشته باشید تا بتوانید به نتیجه ی مطلوب برسید.

 

تدوین انواع تیزرهای تبلیغاتی:

 

امروز انواع تیزر های تبلیغاتی جایگاه برگه ها، بیلبورد ها و روش‌های تبلیغاتی سنتی را گرفته اند. تیزرهای تبلیغاتی به منظور برندسازی و فروش محصولات شما ساخته می شوند. پس اگر که این تیزرها کیفیت کافی را نداشته باشند نمی توانند شما را به اهدافتان برسانند. پس در ساخت و تدوین تیزرهای تبلیغاتی باید دقت بسیار زیادی شود. 

 

تدوین انواع مختلف مستند ها:

 

مانند انواع فیلم ها، مستند ها نیز دارای ژانر های مختلفی هستند. یک فرد تدوینگر باید از تمامی اهداف کارگردان مستند ساز آشنا باشد، تا بتواند تمامی اهداف پروژه را به بهترین شکل ممکن به مقصود برساند. در ساخت مستند علاوه بر تدوین، به فیلمبرداری حرفه‌ای نیز نیاز داریم.

 

در این قسمت تعداد مختلفی از انواع محتوا ها را معرفی کردیم و نشان دادیم که تدوین این محتواها از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. چرا که اگر تدوین درستی انجام نگیرد و محتوای با کیفیت و خوبی تولید نشود، نمی‌تواند ما را به اهدافمان برساند و تنها بودجه ی خود را از دست می‌دهیم. 

 

توصیه داریم که مقالات موشن گرافیک و تیزر تبلیغاتی را حتما مورد مطالعه قرار دهید.

 

چه تفاوتی در انواع مختلف تدوین ها وجود دارد؟

 

نکته مهمی که در زمینه ی انواع مختلف تدوین وجود دارد این است که، بر اساس نوع محتوای شما تصمیم گرفته میشود که چه مدل تدوین ای بر روی کار شما انجام بگیرد. نوع محتوای شما نشان می‌دهد که از چه تدوینی باید استفاده شود و همچنین بر اساس نوع تدوین، قیمت نهایی کار شما نیز مشخص می شود.

 

 به عنوان اولین نمونه ی کار تدوین، شما یک ویدیوی دارید که تنها نیاز است که در قسمت هایی از آن کات های کوچکی زده شود، مثلاً ویدیوهای آموزشی. تدوین این ویدیو های آموزشی برای تدوینگر کار چندان سخت و پیچیده ای نیست، و همین دلیلی می شود که هزینه چندان زیادی نیز تدوین گر از شما نگیرد. البته اگر که شما سفارشاتی را به پروژه ی آموزشی خود اضافه نکنید و تنها کلیپ آموزشی بسازید. 

مثلاً زمانی شما تصمیم می گیرید که ویدیوی آموزشی خود را با حالت های دیگر تدوین، که در ادامه به آنها اشاره می کنیم، ترکیب کنید. در این حالت قطعا هزینه بیشتری را برای تدوین ویدیوی خود باید کنار بگذارید.

 

مورد دیگری که وجود دارد زمانی است که شما تصمیم می گیرید فیلم برداری خاصی داشته باشید. یعنی اینکه در مقابل پرده سبز یا پرده مشکی فیلمبرداری کنید. شما از تدوینگر میخواهید که تصاویر و یا ویدیو هایی که مد نظر شما است را در پشت صحنه شما قرار دهد که این امر باز هم تغییراتی در نوع تدوین کار شما ایجاد می کند. و تغییراتی نیز در هزینه ی تدوین شما ایجاد می کند.

 

مورد دیگر زمانی است که کار فیلمبرداری کاملاً توسط خود فرد انجام گرفته است و تعدادی عکس و فیلم ایجاد کرده است و تنها نیاز به ساخت یک کلیپ زیبا با استفاده از محتویات ای که خودش ایجاد کرده است، دارد. در این حالت نیز کار تدوین متفاوت است و تنها مراجعه‌کننده ابراز می‌کند که چه انتظاراتی از کلیپ خود دارد و تدوینگر انتظارات او را برایش براورده میکند.

 

حالت آخر نیز مربوط به انواع مختلف پروژه های سنگین مانند فیلم، مستند و غیر است. در این پروژه ها قبل از شروع فیلمبرداری کارگردان با تدوینگر خود باید صحبت کند و تمامی انتظارات و دیدگاه های خود را نسبت به کار، به تدوینگر منتقل کند. چرا که ممکن است نکاتی از طرف تدوینگر به کارگردان گفته شود که حتی نحوه ی فیلمبرداری را نیز تغییر دهد. این حالت سنگین ترین حالت تدوین است و هزینه ی بیشتری نسبت به تمامی حالت های قبل نیز دارد.

 

 

بهترین نرم افزارهای تدوین کدام هستند؟

 

در دنیای شبکه های اجتماعی،تغییرات با سرعت بسیار زیادی انجام می گیرند. شما و بررسی شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک توییتر اینستاگرام تیک تاک و غیره متوجه خواهید شد که چقدر محتوا های متفاوت و با کیفیتی در این شبکه ها وجود دارد که باعث شده است این شبکه ها بسیار معروف و قوی باشند. 

 

بهترین نرم افزار های تدوین عکس کدام هستند؟ 

 

 از جمله بهترین نرم افزار های تدوین عکس میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  •  نرم افزار Pixlr

  •  نرم افزار Vsco

  •  نرم افزار Infltr

  •  نرم‌افزار WordSwag

  •  نرم افزار PicCollage

 

و از جمله بهترین نرم افزارهای تدوین ویدیو نیز می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • نرم‌افزار Adobe Premiere Rush

  •  نرم افزار iMovie

  •  نرم افزار LumaFusion

  •  نرم افزار FilmoraGo

  •  نرم افزار Splice 

 

در رابطه با نرم افزارهای تدوین ویدیو باید گفته شود که، یکی از شرکت هایی که بسیار قوی در زمینه تدوین انواع مختلف ویدیو ها عملکردی بسیار خوب داشته و دارد، شرکت Adobe است. از جمله قابلیت هایی که این نرم افزارها به شما می دهند این است که خوشبختانه نرم افزارهای Adobe از فرمت های بسیار زیادی پشتیبانی میکنند.

 قابلیت دیگری که در این نرم افزار ها وجود دارد این است که میان نرم افزار های مختلف شرکت Adobe میتوان ارتباط برقرار کرد. یعنی یک پروژه ای که در پریمیر در حال انجام است را می توان به داخل افتر افکت منتقل کرد و همچنین این کار را با دیگر نرم افزارهای این شرکت نیز می توان انجام داد. 

 

کار تدوین خود را به چه شرکتی بسپاریم؟

 

 اولین نکته ای که در اینجا مطرح است این است که، تدوین محتوای خود را خودمان انجام دهیم یا به دیگران بسپاریم؟

 باید گفته شود که، اگر که توانایی و مهارت و دانش لازم را در زمینه تدوین دارید، می توانید خودتان این کار را انجام دهید. ولی اگر این مواردی که گفته شد را ندارید، قطعاً باید کار تدوین خود را به تدوینگران حرفه‌ای بسپارید.

 امروزه با توجه به اینکه انواع مختلفی از محتوا ها در شبکه های اجتماعی مختلف وجود دارند، شما باید مدام در حال تولید محتوا هایی با کیفیت و متفاوت باشید تا بتوانید نظر بینندگان را جلب کنید.

 از طرفی شما بر اساس استراتژی خاصی تصمیم بر تولید محتوای خاصی می گیرید، اگر که تولید این محتواها کیفیت کافی را نداشته باشند، نمی‌توانند شما را به مقصودتان برسانند. و در نهایت تولید محتوای شما منجر به شکست و هدر رفتن بودجه تان خواهد شد.

 شما باید برای تولید محتوای خود به دنبال شرکت های بسیار معتبر در زمینه تدوین انواع محتوا ها باشید. یکی از شرکت هایی که اعتبار بسیار زیادی در این زمینه دارد آژانس دیجیتال مارکتینگ رسانتو است. با مراجعه به سایت این آژانس می توانید نمونه کارهای بسیار زیادی را از تدوین هایی که افراد متخصص در این شرکت انجام داده اند، را ببینید. زمانی یک شرکت اعتبار بالایی را در یک زمینه پیدا می‌کند، که نمونه کار زیادی داشته باشد و در کنار نمونه کارها رضایت مراجعه کنندگان خود را نیز داشته باشد. که تمام موارد را میتوان در آژانس دیجیتال مارکتینگ رسانتو دید.

 

 سخن پایانی

 

در این مقاله به تحلیل بهترین شرکت برای ثبت سفارش تدوین پرداختیم. موارد مختلفی وجود دارند که برای تدوین آنها می توانیم به تدوینگران مختلف مراجعه کنیم. نرم افزار های متفاوتی نیز برای تدوین انواع مختلف محتوا ها نیز وجود دارند، که در رابطه با آنها نیز صحبت کردیم. نکته‌ای که در امر تدوین توجه به آن بسیار الزامی است، این است که در پس هر محتوایی هدفی خاص نهفته است، که اگر ساخت و تدوین آن محتوا به درستی انجام نگرفته باشد، ما را به آن هدف نمی رساند. به همین دلیل است که توصیه می شود که زمانی که دانش و مهارت کافی را در زمینه تدوین نداریم، حتما برای محتوا هایمان به تدوینگری ماهر مراجعه کنیم.

 ما در این مقاله آژانس دیجیتال مارکتینگ رسانتو را به عنوان شرکتی بسیار معتبر در زمینه ی تدوین انواع مختلف محتوا ها به شما معرفی کردیم.

 

 امیدواریم که از این مقاله لذت برده باشید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید. 




 

  • resanato agency
  • ۰
  • ۰

 

امروزه به دلیل فعالیت بسیار زیادی که افراد در فضای مجازی و در سوشال مدیا دارند، باعث شده است که فرایند بازاریابی محصولات و همچنین کسب و کارها تغییرات بسیار گسترده ای نسبت به گذشته داشته باشد. 

همین مسئله یعنی حضور گسترده ی مردم در فضای مجازی باعث شده است که، همه ی افرادی که به دنبال شروع و یا معرفی کسب و کار خود هستند، حتماً باید بخشی از فعالیت خود را در فضای مجازی انجام دهند یا اینکه یک زیر شاخه در فضای مجازی داشته باشند.

 به همین دلیل است که یکی از مهمترین فعالیت هایی که صاحبان کسب و کارها باید انجام دهند، این است که به دنبال پیدا کردن بهترین آژانس های سوشال مدیا باشند. 

 

معیارهای مختلفی وجود دارند که یک آژانس سوشال مدیا تبدیل به بهترین آژانس شود، که در این مقاله در رابطه با آنها صحبت می کنیم. 

 

سوشال مدیا مارکتینگ چیست؟

 

سوشال مدیا مارکتینگ یک روش بسیار قدرتمند برای کسب و کارهای مختلف در اندازه های مختلف است که، افراد بسیار زیادی را به سمت کسب و کار شما می کشاند و شما را به اهداف برندتان می رساند. مردم در مورد برندهای مختلف سوشال مدیا تحقیق می کنند، از آنها یاد می گیرند، خرید می کنند و … . پس اگر که شما هنوز فعالیتی در محیط‌هایی مانند اینستاگرام، فیس بوک، لینکدین و غیر ندارید، قطعاً بخش بزرگی از کسب و کار خود را از دست داده اید.

 

چه زمانی فعالیت در سوشال مدیا اثربخش خواهد بود؟

 

 تنها حضور در سوشال مدیا باعث توسعه و پیشرفته کسب و کارهای مختلف نمی شود، بلکه باید موارد و المان های مختلفی در این زمینه وجود داشته باشند. که در ادامه در این رابطه صحبت خواهیم کرد.

برای حضور در سوشال مدیا و برای موفقیت در سوشال مدیا مارکتینگ، اولین قدم این است که استراتژی کار خود را کاملاً باید بچینید. این استراتژی شما باید تمامی اهداف تان را در بر بگیرد و همچنین باید شامل مواردی که در ادامه گفته می‌شود، باشد. 

  • در اولین قدم باید یک صفحه پروفایل بسیار قدرتمند و برنامه ریزی شده داشته باشید.

  •  باید تصاویر، ویدیو ها، داستان ها و لایو های مختلفی برای مخاطبانتان قرار دهید، تا بتوانید برند تان را معرفی کنید و همچنین مخاطبینی که مرتبط با فعالیت شما هستند را جذب کنید.

  •  به تمامی کامنت ها، مطالبی که به اشتراک گذاشته می شوند، لایک‌ها و … باید پاسخی بسیار مناسب دهید و مدام سطح مشهور شدن صفحات خود را مورد بررسی قرار دهید.

  • مدام با دنبال کنندگان خود در تماس باشید و همچنین با افراد معروف دیگری باید در تعامل باشید تا بتوانید یک جامعه کوچک در اطراف برند خود بسازید. 

 

تمام مواردی که در این قسمت گفته شد الزاماتی هستند که شما باید در سوشال مدیا خود، آنها را به دقت مورد بررسی قرار دهید. اگر که خودتان تجربه کافی در این زمینه را ندارید، قطعاً توصیه ما این است که برای ساخت و ادامه سوشال مدیا خود به متخصصین در این زمینه مراجعه کنید. یکی از بهترین شرکت هایی که در این زمینه در حال حاضر وجود دارد، آژانس دیجیتال مارکتینگ (resanato.com) است. 

مطالعه ی مقالات تیزر تبلیغاتی و موشن گرافیک را به شما توصیه می کنیم.

 

چه مزایایی در استفاده از سوشال مدیا مارکتینگ وجود دارد؟

 

مطالعات مختلفی نشان داده اند که استفاده از سوشال مدیا، یکی از بهترین راه ها برای توسعه کسب و کار شماست. چرا که استفاده از بسیاری از سوشال مدیا ها، به صورت رایگان است. پس شما می توانید به صورت رایگان به موفقیت های زیادی در زمینه کسب و کار خودتان برسید.

از جمله مزیت هایی که سوشال مدیا مارکتینگ دارد: 

 

  • کسب و کار شما را مردمی می کند: یکی از دلایل اصلی که کسب و کارهای مختلف به سراغ سوشال مدیا می روند این است که، کسب و کار شما را به مردم معرفی می‌کند و در ادامه تمامی افرادی که مرتبط با کسب و کار شما هستند را جذب سوشال مدیای شما میکند. شما با بهینه سازی پروفایل تان و قرار دادن پست های مختلف و همچنین تعاملاتی که با مردم در سوشال مدیای خود دارید، باعث میشوید که افراد زیادی را جذب برند خود کنید. 

  • ترافیک سایت شما را بالا میبرد: یکی از راه های بسیار معمول که افراد برای بالا بردن ترافیک سایت خود انجام میدهند، این است که لینک وب سایت خود را درون صفحات اجتماعی خود قرار می دهند. شما می‌توانید این لینک را هم در پروفایل و هم در پست های مختلف قرار دهید. تحقیقات نشان داده اند که همین امر باعث تبدیل بسیاری از مخاطبان سوشال مدیا به خریداران از سایت می کند.

  • برای شما برندسازی میکند:ماهیت سوشال مدیا به این شکل است که مطالب شما را به صورت دیداری به مخاطب نشان دهد. همین امر که مخاطب محتواهای شما را می بیند باعث می شود که برند شما کاملاً توسط مخاطبین دیده شود. پس یکی از بهترین جاهایی که شما می‌توانید برندسازی کنید، قطعاً سوشال مدیا است.

 

 آمار های بسیار مهم در رابطه با سوشال مدیا

 

آمارهای مختلف در رابطه با سوشال مدیا وجود دارد که قدرت سوشال مدیا را کاملاً تصویب می کند. از جمله این آمارها:

  •  بیشتر از ۷۰ درصد مردمی که حس مثبتی نسبت به یک کسب و کار دارند، یا اینکه تجربه مثبتی با یک برند یا کسب و کار دارند، آن برند را به تمامی افراد مرتبط به خودشان معرفی می کنند.

  • حدود ۸۱ درصد از مردم از اینستاگرام برای تحقیق در مورد محصولات و سرویس هایی که نیاز دارند، استفاده می کنند.

  • نزدیک به ۸۰ درصد از کاربران توییتر، زمانی که یک برند یا کسب و کار به توییت آنها پاسخ می دهد، احساسی بسیار مثبتی نسبت به آن برند پیدا می کنند.

  • از هر ۵ نفر، ۴ نفر در لینکدین تصمیمات بیزینس های مختلف را انجام می دهند.

 

چه مواردی حتماً باید در استراتژی سوشال مدیا رعایت شوند؟

 

 نکته ای که در ابتدا باید ذکر کنم این است که استراتژی سوشال مدیا برای کسب و کارهای مختلف کاملا متفاوت است. ولی نکاتی وجود دارند که در همه استراتژی ها باید رعایت شوند.

 

  • اطلاعات کامل نسبت به مخاطبان خود داشته باشید. اولین نکته ای که باید در استراتژی خودتان کاملاً نسبت به آن آگاه باشید، این است که مخاطبین شما بیشتر از چه پلتفرمی از سوشال مدیا استفاده می کنند. و اینکه چه زمانی از روز را و چه تعداد ساعت را در سوشال مدیا میگذرانند. و اینکه به چه محتوایی علاقه ی بیشتری دارند. شما باید کاملا نسبت به مخاطبان خود علم کافی را داشته باشید.

  • آگاه سازی نسبت به برند شما. مسئله ی دیگری که حتماً باید در استراتژی شما وجود داشته باشد این است که، شما قصد دارید که چه پیامی را به مخاطب تان برسانید؟ دوست دارید زمانی که مخاطب مطالب شما را میبیند، چه احساساتی داشته باشد؟ زمانی که این مبحث را برای خودتان مشخص کنید، تقریباً مسیر تولید محتوای سوشال مدیا های خودتان را نیز مشخص کرده‌اید.

  • استراتژی محتوای خود را مشخص کنید. شما در هر محیطی از سوشال مدیا که قصد فعالیت دارید، در همان ابتدای کار باید استراتژی محتوای خود را کاملاً تعیین کنید. شما به یک استراتژی محتوای ساختاریافته نیاز دارید تا بتوانید پیامی را که مشخص کرده اید با استفاده از این استراتژی به مخاطبین خود برسانید.

  • تجزیه و تحلیل: شما باید به صورت مداوم فعالیت های خود را مورد تجزیه و تحلیل قرار دهید. با استفاده از این تجزیه و تحلیل متوجه می‌شوید که مخاطبینتان به کدام یک از محتوا ها علاقه بیشتری داشتند و همین امر باعث می شود که مسیر درست تری برای تولید محتوا های خود مشخص کنید.

  • فعالیت مداوم داشتن. با توجه به ماهیتی که سوشال مدیا دارد، شما باید به صورت مداوم در آن فعالیت داشته باشید. باید به صورت مداوم، برای مخاطبین خود تولید محتوا کنید تا بتوانید کسب و کار خودتان را در صفحات اجتماعی توسعه دهید. همیشه باید خودتان را در بالاترین سطح از تعامل با مخاطبین قرار دهید.

 

بهترین پلتفرم های سوشال مدیا مارکتینگ کدام هستند؟

 

 هر کدام از صفحات اجتماعی مختلف دارای اهداف به خصوصی هستند. شما باید مشخص کنید که مخاطبین هدف تان بیشتر در کدام یک از این صفحات فعالیت دارند و بعد از پیدا کردن این مسئله سوشال مدیا خودتان را راه اندازی کنید. 

 مهم ترین و برترین صفحات اجتماعی شامل فیسبوک، یوتیوب، اینستاگرام، لینکدین، توییتر، تیک تاک و اسنپ چت هستند. 

شما باید با توجه به مخاطبین خودتان مشخص کنید که از کدام یکی از این سوشال مدیاها قرار است که استفاده کنید و بعد با استفاده از ماهیت آن سوشال مدیا، استراتژی کامل خود را بچینید. 

 

سخن پایانی

 

 مطالعات و تحقیقات گسترده نشان داده اند که روزانه مردم ساعات بسیار زیادی را در سوشال مدیا میگذرانند. همین امر باعث شده است که صاحبان کسب و کارهای مختلف توجه بسیار زیادی به سوشال مدیا، در جهت برند سازی و فروش محصولات خود داشته باشند. صاحبان تجارت های مختلف میدانند که یا باید تجربه کافی در این زمینه را داشته باشند و یا اینکه باید از آژانس های سوشال مدیای بسیار معروف و معتبر در این زمینه استفاده کنند. ما آژانس دیجیتال مارکتینگ رسانتو را به شما معرفی می کنیم، چرا که این شرکت تجربه بسیار زیادی در زمینه ی سوشال مدیا مارکتینگ دارد. 


 

  • resanato agency
  • ۱
  • ۰

 

مقدمه

دنیا امروزه به سمت و سویی حرکت کرده است که کسب و کارها برای این که بتوانند خود را به مشتریان بیشتری نشان بدهند نیاز به این دارند که برای خود تیزر ویدئویی تهیه کنند. یک تیزر مناسب می تواند آنها را بهتر از قبل به دیگران نشان بدهد و سبب توسعه کسب و کارها گردد.

شرکت ها برای این که تیزر معرفی کننده خود و محصولاتشان را بسازند تا داستان برند آنها برای مشتری روایت شود به سراغ آژانس های تولید محتوای ویدئویی می روند. کار این آژانس ها این است که در این زمینه به آنها کمک و یاری برساند.

تیزرها انواعی دارند که هر کدام در جای خود کاربرد دارد. یکی از انواع تیزر، موشن گرافیک است که امروزه استفاده از آن بسیار کاربرد دارد. این سبک تیزر به علت صرفه اقتصادی که دارد کسب و کارها آن را بیشتر از بقیه سفارش می دهند.

سوای از قیمت مناسب تیزر موشن گرافیک جذابیت بسیار بالایی دارد و مخاطب را تا انتها به همراه خود می کشاند. تا انتها دیده شدن سبب می شود تا مشتری نسبت به استفاده از خدمات و کالاهای یک شرکت راغب شود و احتمال فروش آنها بالا برود و شرکت ها را به سود مناسبی برساند.

یک نمونه موشن گرافیک موفق ویژگی هایی دارد. این ویژگی ها است که سبب شده تا باعث شود شرکت استفاده از خدمات و کالا ها افزایش پیدا کند و به سود مناسبی در بازار تجارت دست پیدا کند. در ادامه برای آشنایی شما خواننده عزیز و گرامی این ویژگی ها را نام برده و مختصر برایتان شرح داده می شود.

 

موشن گرافیک چیست؟

 

نوعی ویدئوی تبلیغاتی یا آموزشی است که بر پایه انیمیشن تولید می شود. معمولا از این نوع ویدئو برای معرفی خدمات و کالاهای کسب و کارها استفاده می شود.این نوع ویدئو کمک می کند تا شرکت ها به اهدافی که در سر خود دارند و تعیین کرده اند برسند. در ادامه به نمونه موشن گرافیک موفق می پردازیم.

 

هدف از تولید موشن گرافیک چیست؟

 

معمولا کسب و کارها از تولید یک موشن گرافیک اهدافی را دنبال می کنند. بعضی به دنبال بازدید بیشتر هستند، بعضی به دنبال پیدا کردن مشتری جدید هستند، بعضی به دنبال فروش بیشتر محصولات شان هستند. تیم های تولید تیزر معمولا تیزر را بر اساس هدفی که شرکت ها دارند دنبال می کنند.

 

ویژگی های نمونه موشن گرافیک موفق:

 

معمولا تیزرهایی که به موفقیت میرسند یک تعداد ویژگی را با خود به یدک می کشند. این ویژگی ها موجب شده تا تیزر بهتر بتواند کسب و کارها را به اهدافی که دارند هدایت کند. در ادامه آنها را نام برده و مختصر توضیح می دهیم.

 

چارچوب مشخصی دارد:

 

یکی از ویژگی های نمونه موشن گرافیک موفق این است که از ابتدا تا انتهای آن دارای برنامه مشخصی است. یعنی این که برای آغاز تا پایانش فکر شده است. آغازش را طوری شروع می کنند که مخاطب را درگیر کند تا رغبت داشته باشد تا انتهایش را ببیند.

در اوسط کار عامل جذابیت را حفظ کرده تا مخاطب از دیدن ادامه اش پشیمان نشده تا انتها همراهی اش کند. بعد از این که موفق شد مخاطب را همراه کند در انتها پیامی را که باید بدهد به مخاطب می رساند. رسیدن پیام در انتها اگر به صورت مناسب باشد کمک می کند تا تیزر به موفقیت خوبی برسد.

 

بر روی مخاطبان تاثیر بالایی دارد:

 

یک نمونه موشن گرافیک موفق بر روی مخاطبان خود تاثیر زیادی می گذارد. اگر یک تیزر به صورت مناسب تولید شود مخاطب را مجذوب خود نگه می دارد. تیزرهایی که مخاطبان را مجذوب نگه دارند می توانند تاثیر بسیار زیادی بر روی آنها بگذارند.

تیزری که بر روی مخاطب تاثیر زیاد بگذارد موجب می شود شرکت ها به اهدافی مثل دیده شدن بیشتر، فروش بیشتر کالاها و خدمات، توسعه اقتصادی مناسب و غیره برسند. همین خود نشان می دهد که یک تیزر تا چه اندازه می تواند بر روی آینده یک کسب و کار تاثیر بگذارد.

 

تمامی عوامل به خوبی با هم ترکیب شده اند:

 

در یک نمونه موشن گرافیک موفق عواملی مثل تصاویر، صداها، افکت ها، موسیقی و جلوه های ویژه به استادانه ترین شکل ممکن ترکیب شده است. ترکیب مناسب این عوامل است که سبب شده تا مخاطبان جذبش شوند و تیزر به موفقیت برسد. معمولا زمانی این عوامل به خوبی با هم ترکیب می شوند که یک آژانس رسانه ای قوی پشتش قرار داشته باشد. معمولا چنین آژانس هایی از افراد حرفه ای بهره می برند که به این امر کمک می کنند.

 

الگویی برای دیگران است:

 

یکی از بزرگترین ویژگی های نمونه موشن گرافیک موفق این است که به الگویی برای دیگران تبدیل می شود. بسیاری از شرکت ها برای این که یک کار خوب سفارش بدهند از قبل چند نمونه کار خوب و موفق را تماشا کرده اند و نظرشان جلب شده است.

کاری که مناسب تولید شود نه تنها به موفقیت می رسد بلکه به الگویی برای دیگران تبدیل می شود تا در زمان تولید کارهای خود یک گوشه نظری به آن داشته باشند. معمولا کاری که الگو می شود یک سری تکنیک ها را تیم تولید کننده در آن به کار می برد. استفاده از همین تکنیک ها است که آن را به موفقیت رسانده است.

 

باعث فروش بیشتر محصولات می شود:

 

یکی از ویژگی های نمونه موشن گرافیک موفق، بالا رفتن میزان فروش شرکت ها است. تمامی شرکت ها به دنبال این هستند که بتوانند میزان بیشتری از محصولات و خدمات خود را به فروش برسانند. برای موفق شدن در این زمینه به سراغ آژانس تولید ویدئو می روند و سفارش موشن گرافیک می دهند.

تیزر موشن گرافیکی که به صورت مناسب تولید شود فروش را بالا می برد و رضایت خاطر شرکت ها را جلب می کند. برای این که چنین تیزری تولید شود شرکت ها نباید به دنبال یک تیزر ارزان باشند. از قدیم گفته اند هر چه پول بدی آش خواهی خورد. پس میزان بودجه مناسب سبب می شود تیزر با کیفیت تری تولید شود.

 

افراد بیشتری برای دیدنش جذب می شوند:

 

یکی از ویژگی های نمونه موشن گرافیک موفق این است که میزان افراد بیشتری را به سمت خود جذب می کند. موشن گرافیکی که توسط یک تیم محتوای قدرتمند تولید شود و نکاتی مثل کیفیت تصاویر و جلوه های ویژه به خوبی بر روی آن اعمال شده باشد به توفیقی روز افزون دست پیدا می کند.

برای تیم های تولید کننده موشن گرافیک یکی از مواردی که بسیار مهم است دیده شدن بیشتر تیزر است. برای رسیدن به این هدف حاظرند دست به هر کاری بزنند. معمولا برای جذابیت بیشتر تیزر را به نحوی تولید می کنند که مخاطب از دیدنش لذت ببرد و نتواند به آسانی از آن دل بکند.

 

یک نماینده قدرتمند برای کسب و کارها است:

 

بزرگترین ویژگی های یک نمونه موشن گرافیک خوب این است که نماینده قدرتمندی برای کسب و کارها در بازار تجارت الکترونیک خواهد بود. امروزه به واسطه تکنولوژی شیوه های بازاریابی نسبت به گذشته تغییر کرده است. یکی از بزرگترین تغییرات همین تولید تیزر ویدئویی است.

تیزر ویدئویی نسبت به بازاریاب های سنتی مزیت هایی دارد که سبب می شود بسیار قدرتمندتر مشتریان را به سمت خود جذب کند در ادامه به چند تا از این مزیت ها برای شما خواننده گرامی اشاره می کنیم.

1. محدودیت زمانی ندارد در حالی که بازاریاب سنتی زمان کارش محدود است.

2. 24 ساعته در دسترس است و خسته نمی شود در صورتی که بازاریاب سنتی نیاز به استراحت دارد.

3. هم زمان می تواند برای هزاران یا میلیون ها نفر پخش شود در صورتی که بازاریاب سنتی فقط می تواند برای یک نفر زمان بگذارد.

 

عامل خلاقیت در آن به چشم می خورد:

 

یکی از ویژگی های نمونه موشن گرافیک موفق بودن عامل خلاقیت در تولید آن است. یک تیزر هرچقدر تصاویر با کیفیت داشته باشد ولی در پردازش آن عامل خلاقیت در نظر گرفته نشود به توفیقی نخواهد رسید. برای این که یک تیزر خلاق باشد باید گرافیستی که بر روی آن کار می کند حرفه ای باشد تا بداند چگونه بر روی آنها کار کند.

 

بسیار هدفمند تولید شده است:

 

یکی از ویژگی های نمونه موشن گرافیک موفق این است که تیم تولید کننده قبل از این که دست به تولیدش بزند تمام جوانب کسب و کاری را که قرار است برایش تیزر بسازد در نظر می گیرد و سپس به دنبال تولید یک تیزر هدفمند می رود. تیزری که هدفش مشخص نباشد نمی تواند به توفیق چندانی دست پیدا کند. بنابراین قبل از تولید تیزر باید اهداف را مشخص کرد تا کار روند بهتری به خود بگیرد.

 

در انتها

 

همان گونه که در بالا دیدید یک نمونه موشن گرافیک موفق به علت ویژگی هایش سبب می شود که شرکت ها مشتری بیشتری را به سمت خود جذب کنند و سود بیشتری راهی جیبشان شود تا به اهدافی که از قبل تعیین کرده اند نزدیک شده یا برسند.

در انتها لازم به ذکر است که آژانس دیجیتال مارکتینگ رسانتو با سالها دانش و تجربه این آمادگی را دارد تا برای موفقیت کسب و کارتان یک نمونه موشن گرافیک مخاطب پسند تولید کند. برای به دست آوردن اطلاعات بیشتر تنها کافی است که با واحد ارتباط مردمی رسانه ما تماس حاصل فرمایید تا همکارانمان اطلاعات لازم را در اختیارتان قرار دهند.

 

 

  • resanato agency