نمونه موشن گرافیک موفق چه ویژگی هایی دارد؟

تیزرها انواعی دارند که هر کدام در جای خود کاربرد دارد. یکی از انواع تیزر، موشن گرافیک است که امروزه استفاده از آن بسیار کاربرد دارد. این سبک تیزر به علت صرفه اقتصادی که دارد کسب و کارها آن را بیشتر از بقیه سفارش می دهند.

نمونه موشن گرافیک موفق چه ویژگی هایی دارد؟

تیزرها انواعی دارند که هر کدام در جای خود کاربرد دارد. یکی از انواع تیزر، موشن گرافیک است که امروزه استفاده از آن بسیار کاربرد دارد. این سبک تیزر به علت صرفه اقتصادی که دارد کسب و کارها آن را بیشتر از بقیه سفارش می دهند.

تیزرها انواعی دارند که هر کدام در جای خود کاربرد دارد. یکی از انواع تیزر، موشن گرافیک است که امروزه استفاده از آن بسیار کاربرد دارد. این سبک تیزر به علت صرفه اقتصادی که دارد کسب و کارها آن را بیشتر از بقیه سفارش می دهند.

۳ مطلب در آذر ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

در این مقاله در رابطه با اهمیت سئو حرفه ای صحبت کردیم و همچنین گفتیم که چه مطالبی در سئو وجود دارند که باعث تاثیر بسزای آن در سطح وب شده است. 

با استفاده از سئو حرفه ای شما می توانید مطالب و محتوای خود را به همگان معرفی کنید.

SEO مخفف "بهینه سازی موتور جستجو" است. به عبارت ساده، این موضوع به معنای فرآیند بهبود سایت شما برای افزایش دیده شدن آن است، زمانی که مردم محصولات یا خدمات مرتبط با کسب و کار شما را در گوگل، بینگ و سایر موتورهای جستجو، جستجو می کنند به راحتی به مقاله ی شما دسترسی پیدا می کنند. هرچه صفحات شما در نتایج جستجو بهتر دیده شوند، احتمال بیشتری برای جلب توجه و جذب مشتریان بالقوه و فعلی برای کسب و کار خود خواهید داشت.

 

سئو چگونه کار می کند؟

 

موتورهای جستجو مانند گوگل و بینگ از ربات ها برای خزیدن صفحات در وب، رفتن از سایتی به سایت دیگر، جمع آوری اطلاعات مربوط به آن صفحات و قرار دادن آنها در فهرست استفاده می کنند. 

سپس، الگوریتم‌ها با در نظر گرفتن صدها عامل یا سیگنال رتبه‌بندی، صفحات موجود در فهرست را تجزیه و تحلیل می‌کنند تا تعیین کنند که صفحات ترتیب باید در نتایج جستجو برای یک پرس‌وجو نمایش داده شوند.

عملکرد سئو به این صورت است که ربات‌های جستجو دقیقاً تخمین می‌زنند که یک وب‌سایت یا صفحه وب چقدر می‌تواند به جستجوگر آنچه را که جستجو می‌کند، ارائه دهد.

بر خلاف تبلیغات جستجوی پولی، شما نمی توانید برای به دست آوردن رتبه های جستجوی ارگانیک بالاتر به موتورهای جستجو پولی بپردازید، به این معنی که کارشناسان سئو باید فعالیت ارگانیک داشته باشند. اینجاست که سئوکاران وارد می شوند.

جدول تناوبی عوامل سئو، تمامی اصول را در شش دسته ی اصلی و وزن هر کدام بر اساس اهمیت کلی آن برای سئو سازماندهی می شوند. به عنوان مثال، کیفیت محتوا و تحقیق کلمات کلیدی از عوامل کلیدی بهینه سازی محتوا هستند و قابلیت خزیدن و سرعت از عوامل مهم معماری سایت هستند.

جدول تناوبی سئو که به تازگی به روز شده است همچنین شامل لیستی است که از بهترین شیوه های سئو استفاده می کند. اینها میانبرها یا ترفند هایی هستند که ممکن است برای تضمین رتبه بالا در زمانی که روش های موتورها بسیار کمتر پیچیده بود، کافی باشد.

همچنین یک بخش کاملاً جدید Niches وجود دارد که به عوامل موفقیت سئو در سه جایگاه کلیدی می پردازد: سئوی محلی، اخبار/انتشار، و سئوی تجارت الکترونیک. در حالی که جدول تناوبی کلی سئو به شما در بهترین شیوه ها کمک می کند، دانستن تفاوت های ظریف سئو برای هر یک از این جایگاه ها می تواند به شما در موفقیت در نتایج جستجو برای کسب و کار کوچک، وبلاگ دستور پخت و/یا فروشگاه آنلاین کمک کند.

الگوریتم های جستجو به گونه ای طراحی شده اند که صفحات مرتبط و معتبر را نشان دهند و تجربه جستجوی کارآمدی را در اختیار کاربران قرار دهند. بهینه سازی سایت و محتوا، خود با در نظر گرفتن این عوامل می تواند به رتبه بندی صفحات شما در نتایج جستجو کمک کند.

چرا سئو برای بازاریابی مهم است؟

 

سئو بخش اساسی بازاریابی دیجیتال است زیرا افراد هر ساله تریلیون ها جستجو، اغلب با هدف تجاری برای یافتن اطلاعات در مورد محصولات و خدمات انجام می دهند. جستجو اغلب منبع اصلی ترافیک دیجیتال برای برندها است و مکمل سایر کانال های بازاریابی است. دیده شدن بیشتر و رتبه بندی بالاتر در نتایج جستجو نسبت به رقبای شما می تواند تاثیر مهمی بر نتیجه شما داشته باشد.

با این حال، نتایج جستجو در چند سال گذشته در حال تغییر بوده است تا به کاربران پاسخ‌های مستقیم و اطلاعاتی بدهد که به احتمال زیاد کاربران را به جای هدایت آنها به وب‌سایت‌های دیگر، در صفحه ی نتایج نگه می‌دارد.

همچنین توجه داشته باشید، ویژگی‌هایی مانند نتایج غنی و پنل‌های دانش در نتایج جستجو می‌توانند دید را افزایش دهند و اطلاعات بیشتری را در مورد شرکت شما به طور مستقیم در نتایج به کاربران ارائه دهند.

در مجموع، سئو پایه و اساس یک اکوسیستم بازاریابی جامع است. وقتی متوجه شدید که کاربران وب‌سایت شما چه می‌خواهند، می‌توانید آن دانش را در کمپین‌های خود (پرداخت و ارگانیک)، در سراسر وب‌سایت، در ویژگی‌های رسانه‌های اجتماعی خود و موارد دیگر پیاده‌سازی کنید.

 

چگونه می توانم سئو را یاد بگیرم؟

 

برای بررسی مفید سئو، جدول تناوبی عوامل سئو شما را با تمام مفاهیم کلیدی که باید بدانید، از جمله عناصر موفقیت آمیز سئو درون صفحه و خارج از صفحه، به علاوه «سموم» یا تاکتیک‌هایی که می‌تواند به شما آسیب برساند، آشنا می‌کند. 

برای کسب اطلاع بیشتر می توانید از مشاوره سئو آژانس های دیجیتال مارکتینگ استفاده کنید

جدول و گزارش همراه نیز به سه بخش جستجو نگاه می کند:

  • سئوی محلی

  • سئوی انتشار/اخبار

  • سئوی تجارت الکترونیک

جدول تناوبی عوامل سئو به عنوان پایه و اساس این راهنمای سئو عمل می کند. این منابع با هم به شما کمک می کنند تا در مورد سئو اطلاعات کسب کنید و استراتژی خود را برای موفقیت داشته باشید.

مهم ترین سرفصل ها در یادگیری سئو

 

در این قسمت مطالب مختلف و مهم سئو که به عنوان عناوین مهم سئو مطرح هستند را برای شما عنوان می کنیم.

  • انواع عوامل موفقیت موتور جستجو: اینها عوامل داخلی و خارجی هستند که می توانند بر رتبه بندی جستجوی شما تاثیر بگذارند. 

  • محتوا و عوامل موفقیت موتور جستجو: برای ایجاد محتوای با کیفیت بالا که موتورهای جستجو و مخاطبان هدف شما را دوست داشته باشند، این عناصر را در ذهن داشته باشید.

  • معماری سایت و عوامل موفقیت موتور جستجو: بیایید به پشت صحنه برویم و جنبه هایی از سایت شما را بررسی کنیم که دسترسی موتورهای جستجو را آسان می کند و بر تجربه کاربر تاثیر می گذارد.

  • کد HTML و عوامل موفقیت موتور جستجو: برچسب‌های HTML و داده‌های ساختاریافته به سازماندهی اطلاعات در سایت شما کمک می‌کنند و به موتورهای جستجو کمک می‌کنند تا محتوای شما را درک کنند.

  • اعتماد، اعتبار، تخصص و رتبه بندی جستجو: نحوه تعامل کاربران شما با سایت شما، و همچنین اعتبار و اعتبار آن، به موتورهای جستجو کمک می کند تا تعیین کنند که آیا ارزش نشان دادن به کاربران را دارد یا خیر.

  • لینک سازی و رتبه بندی در موتورهای جستجو: چرا لینک ها هنوز مهم هستند و چه چیزی در مورد محتوای شما به موتورهای جستجو می گویند.

  • شخصی‌سازی و رتبه‌بندی موتورهای جستجو: اینها عناصر خاص کاربر مانند مکان و هدف هستند که می‌توانند بر نتایجی که کاربران می‌بیند تاثیر بگذارند.

  • سموم و جریمه های هرزنامه (اسپم)، موتور جستجو: مراقب «میانبرهای» سئو باشید. گرفتار شدن با استفاده از این تاکتیک ها به طور بالقوه می تواند منجر به جریمه اقدام دستی شود یا حتی سایت شما را از فهرست جستجو حذف کند.

  • مطالب مختلف مطرح در حال ظهور در جستجوی سئو: جستجوی صوتی، محلی، تصویری و ویدیویی راه‌های جدیدی را برای کاربران برای یافتن آنچه به دنبال آن هستند نشان می‌دهد. 

آژانس دیجیتال مارکتینگ می تواند در امر سئوی هر وب سایتی بهترین مشاور شما باشد.آژانس دیجیتال مارکتینگ رسانتو، یکی از شرکت هایی است که سال هاست در زمینه ی سئو و بهینه سازی سایت های مختلفی فعالیت می کند. 

  • resanato agency
  • ۰
  • ۰

موشن گرافیک چیست؟
موشن گرافیک ها انیمیشن هستند، اما باید با متن همراه شوند. اما در واقع، این طراحی گرافیکی در حرکت است. از زمانی که موشن گرافیک برای اولین بار در صحنه ظاهر شد، بحث بر سر مرز بین موشن گرافیک و انیمیشن به شدت بالا گرفته است. تیتراژ آغازین کتاب روانی هیچکاک نمونه ای از موشن گرافیک های اولیه است که در آن صدا، حرکت و طراحی گرافیکی به خوبی با هم ترکیب شده اند.

در این مقاله قصد داریم اطلاعات زیادی در رابطه با موشن گرافیک در اختیار شما قرار دهیم.

 

موشن گرافیک مخاطبان شما را درگیر و درگیر می کند
ظهور موشن گرافیک دیجیتال به دلیل توانایی آن در شفاف سازی یک مفهوم و تجسم بسیار مهم بوده است. اگرچه مفهوم و تجسم باعث می شود داستان شکل بگیرد.

با توجه به اینکه بیش از 92 درصد خریداران تصمیم نهایی خود را برای خرید تحت تأثیر ویدیوهای آنلاین می گیرند، باید بفهمید که از چه عنصری می توانید برای جلب توجه بیشتر استفاده کنید. همچنین، ویدیوهای موشن گرافیک برای ارسال در رسانه های اجتماعی عالی هستند و شما همیشه آنها را در اکثر تبلیغات تلویزیونی می بینید.

اگر که علاقه به مطالعه در این زمینه هستید حتما به مقاله ی موشن گرافیک و تیزر تبلیغاتی سر بزنید.

انواع موشن گرافیک.
ویدیو واقعی
ویدئوهایی وجود دارد که در آنها از فضاهای واقعی فیلمبرداری شده و اطلاعاتی گزارش می شود. در ویدئوهای واقعی از هیچ طرح گرافیکی استفاده نمی شود و تمرکز و بار اصلی انتقال پیام بر دوش فیلمبرداری، ضبط، دوبله و تدوین است.

ویدیوی متحرک
این دسته از حرکات ترکیبی از فیلمبرداری و گرافیک هستند، عمدتاً از این گرافیک ها برای نمایش اطلاعاتی استفاده می شود که با فیلمبرداری علاوه بر افزایش جذابیت قابل ارائه نیست.

توقف حرکت
استاپ موشن تکنیکی است که برای عکاسی از اجسام واقعی استفاده می شود. به این ترتیب اجسام کم کم حرکت می کنند و از هر حرکت عکس گرفته می شود. سپس تمام عکس ها با استفاده از نرم افزار مخصوص در کنار هم قرار می گیرند تا حس حرکت ایجاد شود.

نقاشی متحرک
موشن گرافیک از دو کلمه "موشن" و "گرافیک" تشکیل شده است و به معنای ساده، گرافیکی است که دارای حرکت است و از قابلیت های هر دو برای انتقال پیام استفاده می شود. عموما از تصاویر واقعی استفاده نمی کنند و برای طراحی گرافیک از برنامه های طراحی گرافیکی مانند Photoshop و Illustrator استفاده می شود.

ارائه مطالب در قالب موشن گرافیک به دلیل وجود حرکت و صدا برای مخاطب جذابیت بیشتری دارد.

جنبش اطلاعات
Infomovements ویدئوهایی هستند که از تکنیک اینفوگرافیک برای انتقال محتوا استفاده می کنند. در واقع از گرافیک و حرکت به گونه ای استفاده می شود که می توان از تکنیک های اولیه اینفوگرافیک برای نمایش محتوا استفاده کرد.

انیمیشن
انیمیشن ها ویدئوهایی هستند که قطعا دارای یک شخصیت خاص و یک داستان خاص هستند و اغلب به لایه های داستانی، روانی، عاطفی و فلسفی شخصیت ها و شخصیت ها می پردازند. برخلاف موشن گرافیک، آنها شخصیت محور هستند.

شاید تا به حال حرکات زیادی را در قالب فیلم های تبلیغاتی و فیلم های کوتاه در شبکه های مجازی دیده باشید. به طور کلی، مخاطبین رسانه های اجتماعی ترجیح می دهند محتوای جالب و متفاوت را دنبال کنند. از این رو حرکت به دلیل جذابیت در استفاده از رنگ، شخصیت و فضای متفاوت بسیار مورد استفاده قرار گرفته است.

همچنین با توجه به افزایش سرعت اینترنت در دنیا و ظهور اینترنت 4 و 4.5 گرمی و همچنین افزایش همزمان سرعت دسترسی و نفوذ و کاهش قیمت اینترنت، محتوای ویدیویی باعث شده است. محبوب تر شود. نسبت به قبل.

  • resanato agency
  • ۰
  • ۰

در این مقاله در رابطه با نکات بسیار مهم و کلیدی در برگزاری کمپین تیزر تبلیغاتی پرداختیم.

مطالعه ی این مقاله بسیار مهم است، چرا که نکاتی در این مقاله ذکر کرده ایم که حتما باید قبل از برگزاری کمپین تیزر تبلیغاتی مورد بررسی قرار بگیرند.

 

بازاریابان از تعداد زیادی از تکنیک های تبلیغاتی و استراتژی های ارتباطی برای تبلیغ محصولات، خدمات و رویدادها استفاده می کنند. برای به حداکثر رساندن دسترسی، تعامل و تاثیر بالقوه خود، ممکن است کمپین های تبلیغاتی ایجاد کنند که منجر به اطلاعیه های بزرگی شوند. اگر در زمینه ی بازاریابی کار می کنید یا می خواهید در این زمینه شغلی را دنبال کنید، یا دوست دارید که در زمینه ی تیزر تبلیغاتی اطلاعاتی بدست آورید، مطالعه ی این مقاله برای شما بسیار سودمند است.

در این مقاله، توضیح می‌دهیم که کمپین تیزر چیست، درباره اینکه چرا آنها موثر هستند و هشت نکته را ارائه می‌دهیم که به شما کمک می‌کند تا یک کمپین تیزر تبلیغاتی موثر ایجاد کنید.

 

کمپین تیزر تبلیغاتی چیست؟

 

کمپین تیزر به مجموعه ای از تبلیغات اطلاق می شود که به آرامی اطلاعات مربوط به یک رویداد مربوط به آینده، معرفی محصول یا اعلامیه را منتشر می کند. همچنین به عنوان کمپین‌هایی که از پیش راه‌اندازی می شوند، شناخته می‌شوند، آنها سرنخ‌هایی در مورد اعلامیه و موضوعی خاص را به مخاطبان ارائه می دهند.

سرنخ ها ممکن است ساده یا رازآلود باشند و مخاطبان را ترغیب کنند تا پیام پشت هر تبلیغ را رمزگشایی کنند. هدف از کمپین های تیزر این است که مردم را به صحبت در مورد یک برند یا محصول خاص تشویق کنند که باعث افزایش آگاهی و تعامل می شود.

بازاریابانی که کمپین‌های تبلیغاتی را توسعه می‌دهند، هر مرحله از استراتژی ارتباطی خود را به دقت برنامه‌ریزی می‌کنند تا مطمئن شوند که هر تبلیغی باعث ایجاد تعلیق و هیجان منتهی به افشای نهایی می‌شود. آنها ممکن است از انواع مختلفی از رسانه ها برای ایجاد این تبلیغات از جمله فیلم ها، تصاویر گرافیکی، عکس ها، صداها و فایل های GIF استفاده کنند.

 

چرا کمپین های تیزر کار می کنند؟

 

بازاریابان از کمپین های تبلیغاتی استفاده می کنند زیرا در جلب علاقه ی مخاطبان موثر هستند. استفاده از این نوع کمپین ها همچنین به بازاریابان این امکان را می‌دهد، که داستانی در مورد محصول، خدمات، رویداد یا کسب‌وکاری که در طول زمان تبلیغ می‌کنند بیان کنند، که می‌تواند آن را بسیار به یاد ماندنی کند. کمپین های تیزر نیز به خوبی کار می کنند زیرا:

  • احساس مشارکت ایجاد کنید: کمپین‌های تیزر ابزاری عالی برای ایجاد احساس راز در طرفداران هستند که می‌تواند به آن‌ها کمک کند تا رابطه ی شخصی‌تری با برندی که بازاریابی می‌کنید، ایجاد کنند.

  • ایجاد تعلیق: کمپین های تبلیغاتی موفق هیجان و انتظار را در میان مخاطبین بوجود می آورند، که باعث می شود مردم با محتوای شما درگیر شوند.

  • ایجاد کنجکاوی: سرنخ‌ها و پیام‌های رمز آمیزی که بازاریابان برای ایجاد کمپین‌های تبلیغاتی استفاده می‌کنند، حس کنجکاوی مخاطبان و تمایل آنها به دانش را جلب می‌کند.

  • تشویق به گفتگو: کمپین‌های تیزر به مخاطبان چیزی برای گفت‌وگو می‌دهند، که می‌تواند به تقویت حس اجتماعی در یک برند کمک کند.

  • یک تجربه تعاملی ارائه دهید: مخاطبان اغلب تلاش می‌کنند تا بفهمند همه سرنخ‌های مختلف در یک کمپین تیزر به چه معنا هستند و همچنین تجربه‌ای تعاملی و بازی مانند را نیز ایجاد می‌کنند.

8 نکته برای ایجاد یک کمپین تیزر تبلیغاتی

 

در حالی که هر کمپین تیزر منحصر به فرد است، مراحل اساسی برای توسعه موثر آن وجود دارد. در اینجا هشت نکته برای کمک به ایجاد یک کمپین تبلیغاتی موفق وجود دارد:

 

1. مرموز باشید

 

برای ایجاد یک کمپین تبلیغاتی موفق، رازی را برای مخاطبان خود ایجاد کنید تا آن را حل کنند. می‌توانید از تصاویر یا پیام‌های مرموز استفاده کنید، سرنخ‌هایی را در معماها یا قطعات پازل ارائه دهید یا سوالاتی را برای تشویق طرفداران و حدس زدن خبرهای هیجان‌انگیز در نظر بگیرید.

از تخیل خود برای ایجاد تبلیغات خلاقانه و تعاملی استفاده کنید که باعث ایجاد تعلیق می شود. این می تواند به شما کمک کند تا مخاطبین با دنبال کردن برند شما به صورت آنلاین تشویق شوند.

 

2. سرنخ ها را به آرامی آشکار کنید

 

پس از شناسایی انواع سرنخ هایی که قصد ایجاد آنها را دارید، به آرامی آنها را آشکار کنید. با به اشتراک گذاشتن یک تبلیغ در هر روز یا حتی هر هفته، می توانید به ایجاد تعلیق در مدت زمان طولانی تری ادامه دهید. این به افراد بیشتری اجازه می‌دهد تا زمانی که کمپین تبلیغاتی شما هنوز فعال است، آن را کشف کنند.

هر چند وقت یک‌بار انتخاب کنید که سرنخ‌ها را فاش کنید، ممکن است به زمانی بستگی داشته باشد که باید اعلام نهایی خود را داشته باشید. تعیین کنید که چه زمانی قصد دارید آخرین پیام را فاش کنید و سپس برای ایجاد یک تقویم محتوایی به عقب کار کنید تا بتوانید بر اساس آن تبلیغات فردی خود را برنامه ریزی کنید.

 

3. ایجاد انگیزه

 

به‌جای تکیه بر کنجکاوی انسانی، انگیزه‌ای برای تشویق مردم به تلاش برای فهمیدن اینکه اعلامیه بزرگ قبل از پایان کمپین تبلیغاتی شما چیست، فراهم کنید.

به عنوان مثال، ممکن است یک وب‌سایت ایجاد کنید که مردم بتوانند از آن بازدید کنند تا حدس‌های خود را وارد کنند و به هر فردی که درست حدس زده باشد، یک کد کوپن یا یک محصول با نسخه محدود اعطا کنید. این می تواند به شما در افزایش تعامل و وفاداری به برند کمک کند.

یکی دیگر از روش های بازاریابی محبوب برای تشویق دنبال کنندگان این است که آنها را تشویق کنید تا پست های مربوط به کمپین تبلیغاتی را در صفحات رسانه های اجتماعی خود به اشتراک بگذارند. هنگامی که افراد زیادی یک پست خاص را به اشتراک می گذارند، سرنخ بعدی به طور خودکار باز می شود. این حس کار تیمی و همکاری ایجاد می کند و در عین حال مردم را برای ادامه تبلیغ برند شما به صورت آنلاین ترغیب می کند.

 

4. از فراخوان های واضح برای اقدام استفاده کنید

 

در حالی که بقیه کمپین شما ممکن است مملو از پیام‌ها، کدها و رمز و رازهای رازآلود باشد، مطمئن شوید که درخواست‌های شما برای اقدام کاملا واضح است. از زبان ساده و مختصر استفاده کنید تا به مخاطبان خود بفهمانید که می‌خواهید در آینده چه اقداماتی انجام دهند. برخی از نمونه‌های فراخوان برای اقدام واضح عبارتند از:

  • منتظر سرنخ های بیشتر باشید.

  • برای به روز رسانی بیشتر ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

  • این پست را با دوستان خود به اشتراک بگذارید تا سرنخ های بیشتری پیدا کنید.

  • بهترین حدس خود را با گذاشتن نظر در زیر به اشتراک بگذارید.

  • برای به روز ماندن در لیست پستی ما مشترک شوید.

 

این می تواند مشارکت مخاطبان در کمپین تیزر شما را آسان کند.

 

5. شمارش معکوس برای نمایش بسیار موثر

 

با نزدیک شدن به نمایش بزرگ خودتان، یک شمارش معکوس برای ایجاد حرکت و افزایش هیجان در میان مخاطبان ایجاد کنید. می‌توانید از کلیپ‌های ویدیویی، گرافیک‌ها یا GIF ها برای ایجاد مجموعه‌ای منسجم از پست‌های شمارش معکوس استفاده کنید. تعداد روزهای باقیمانده در هر قسمت از محتوا را درج کنید تا مخاطبان شما بدانند چه زمانی تا دیدن محتوای اصلی شما زمان باقی مانده است.

این موضوع می تواند به شما کمک کند یک کمپین تبلیغاتی به یاد ماندنی ایجاد کنید و اطمینان حاصل کنید که مخاطبان در افشای هیجان انگیز محتوای اصلی شما شرکت می کنند.

6. یک هشتگ کمپین ایجاد کنید

 

قبل از اینکه کمپین تبلیغاتی خود را راه اندازی کنید، یک هشتگ منحصر به فرد برای آن ایجاد کنید. چیز کوتاه و ساده ای ایجاد کنید تا به خاطر سپردن آن برای مردم آسان باشد. سپس، از این هشتگ برای هر یک از محتواهایی که ایجاد می کنید استفاده کنید تا حس ثبات برند را ایجاد کرده باشید. مخاطبان خود را تشویق کنید که از این هشتگ نیز در هنگام بحث در مورد کمپین شما به صورت آنلاین یا اشتراک گذاری محتوا استفاده کنند.

این مبحث می تواند به شما کمک کند با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید و به دنبال کنندگان این امکان را می دهد که به راحتی با یکدیگر در بسترهای رسانه های اجتماعی مختلف ارتباط برقرار کنند. 

 

7. از پلتفرم های متعدد استفاده کنید

 

به جای تمرکز بر یک پلتفرم یا رسانه، چندین گزینه را در نظر بگیرید که مخاطبان شما با آنها تعامل دارند تا دسترسی خود را به حداکثر برسانید. این مسئله ممکن است شامل پلتفرم های رسانه های اجتماعی، بازاریابی ایمیلی، بیلبوردها، تبلیغات رادیویی و تلویزیونی و بازاریابی چاپی باشد.

از تصاویر و زبان، در همه پلتفرم‌هایی که انتخاب می‌کنید استفاده کنید تا مطمئن شوید که کمپین تیزر تبلیغاتی شما به راحتی برای مردم قابل تشخیص است. زمان پخش هر یک از تبلیغات خود را به طور همزمان انجام دهید تا مطمئن شوید افرادی که با پلتفرم ها یا رسانه های مختلف درگیر هستند، جدیدترین اطلاعات شما را به موقع دریافت می کنند.

 

8. اطلاعات تماس را جمع آوری کنید

 

به دنبال فرصت هایی برای جمع آوری اطلاعات تماس از افرادی باشید که با کمپین تبلیغاتی شما درگیر هستند. به عنوان مثال، ممکن است از شرکت کنندگان بخواهید که آدرس ایمیل یا شماره تلفن خود را با شما به اشتراک بگذارند تا حدس های خود را در مورد تیزر تبلیغاتی اصلی شما به شما منتقل کنند.

این داده ها را در حین جمع آوری سازماندهی کنید و سپس از اطلاعات تماسی که جمع آوری کرده اید برای ارسال تبلیغات یا ارتباطات بعدی استفاده کنید. این می تواند کمپین های بازاریابی آینده شما را بهبود بخشد.

آژانس دیجیتال مارکتینگ رسانتو یکی از شرکت هایی است که در ایران باکیفیت ترین کمپین های تیزر تبلیغاتی را برگزار می کند. 

  • resanato agency