نمونه موشن گرافیک موفق چه ویژگی هایی دارد؟

تیزرها انواعی دارند که هر کدام در جای خود کاربرد دارد. یکی از انواع تیزر، موشن گرافیک است که امروزه استفاده از آن بسیار کاربرد دارد. این سبک تیزر به علت صرفه اقتصادی که دارد کسب و کارها آن را بیشتر از بقیه سفارش می دهند.

نمونه موشن گرافیک موفق چه ویژگی هایی دارد؟

تیزرها انواعی دارند که هر کدام در جای خود کاربرد دارد. یکی از انواع تیزر، موشن گرافیک است که امروزه استفاده از آن بسیار کاربرد دارد. این سبک تیزر به علت صرفه اقتصادی که دارد کسب و کارها آن را بیشتر از بقیه سفارش می دهند.

تیزرها انواعی دارند که هر کدام در جای خود کاربرد دارد. یکی از انواع تیزر، موشن گرافیک است که امروزه استفاده از آن بسیار کاربرد دارد. این سبک تیزر به علت صرفه اقتصادی که دارد کسب و کارها آن را بیشتر از بقیه سفارش می دهند.

  • ۰
  • ۰

 

تیزر تبلیغاتی یکی از مهمترین ابزاری است که تمامی کسب و کارهایی که در سطح اینترنت فعالیت دارند، از آن استفاده می کنند. در این مقاله قرار است که اطلاعات بسیار کاملی را در زمینه ی تولید تیزر تبلیغاتی ارزان و جذاب را برای شما توضیح دهیم. اگر که تمامی نکاتی که در طول این مقاله گفته می‌شود را رعایت کنید، می توانید تیزر بسیار موثری را تولید کنید و هدف تان هر چه که باشد، چه برندسازی و چه فروش و یا هر مورد دیگری که باشد را به نتیجه می رساند. 

 

به عنوان یک تولید کننده ی محتوا، جلب رضایت مخاطبان و ارائه اطلاعات، سرگرمی و ارتباط عاطفی احتمالاً یکی از مهمترین اهداف برای هر محتوایی است که باید مد نظر بگیرید.

از طرفی عملکرد تریلر متفاوت است.

تنها هدف یک تریلر جلب توجه بیننده و برانگیختن علاقه آنهاست. ویدیوی تیزر تبلیغاتی تضمین می کند که مخاطبان شما همچنان برای اطلاعات بیشتر به برند شما  باز می گردند.

 

به نظرم بهتر است بدون مقدمه بیشتر به سراغ مراحل ساخت تیزر تبلیغاتی برویم: 

1. از دیدگاه بیننده به آن نزدیک شوید:

چیزهای کمی وجود دارند که بدتر از این باشند که مخاطب شما احساس کند با دیدن تیزر شما وقت خود را هدر داده است. برای اینکه بینندگان خود را راضی نگه دارید، باید با پرسیدن سوالاتی در مورد اینکه چه کسی هستید، ویژگی‌های محصول و برندتان چیست، و موارد دیگر به طور کامل خودتان را معرفی کنید.

از خود سوالاتی بپرسید، مانند:

مخاطب شما از شما چه انتظاری دارد؟

چه نوع محتوایی بینندگان شما را هیجان زده می کند؟

آیا فرمت همکاری یا ویدیویی وجود دارد که آنها بخواهند؟

 با در نظر گرفتن این سؤالات، می‌توانید یک تیزر تبلیغاتی ارائه دهید که بینندگانتان را علاقمند نگه می‌دارد و صفحه شما را بسیار قدرتمند می کند.

2. یک محلی برای ذخیره ی ویدیویی آماده داشته باشید:

به عنوان یک تولید کننده ی محتوای با تجربه، ممکن است به دنبال ایجاد یک تیزر تبلیغاتی کلی برای کمپین بازاریابی محصول یا پلتفرم ویدیویی درخواستی خود باشید.

قبل از شروع ویرایش برخی از ویدیوها به طور کامل، ممکن است استفاده از چند کلیپ هیجان انگیز برای ایجاد تیزرهای تبلیغاتی که توجه مخاطبان شما را از همان ابتدا بیشتر کند، بسیار مفید است.

نکته ی مهمی که در کار شما وجود دارد این است که، ویدیوی تیزر تبلیغاتی شما حتماً باید یک داستان و سناریو داشته باشد. اینکه یک ویدیو تنها خنده دار باشد یا تنها ناراحت کننده باشد و یا اینکه تنها یک حس خاصی را منتقل کند، کافی نیست، بلکه حتماً باید داستانی در پس آن وجود داشته باشد.

3. از یک ساختار با3 عمل متفاوت برای جذب مخاطب خود استفاده کنید:

استفاده از این ساختار برای ایجاد داستانی که بینندگان شما را سرگرم نگه دارد، ضروری است. 

هنگام شروع پیش‌نویس تیزر، این 2 مورد کلیدی را حتما در نظر داشته باشید:

 

1- مخاطب را با پروژه ی خود آشنا کنید.

2- در ساخت ویدیو تضاد ایجاد کنید.

این موارد تضمین می کنند که تیزر تبلیغاتی شما می تواند مخاطبان را جذب کنند.

 

4. خود یا محصول خود را معرفی کنید:

چند بار تا به حال یک تیزر را تماشا کرده اید و در حالی که صفحه به رنگ سیاه در می آید، شما احساس کرده اید که وقت خود را هدر داده اید؟

 این احتمالاً به این دلیل است که شما به درستی با محصول دیجیتال، داستان، شخصیت‌ها یا مفهومی که سعی کرده است شما را به خود جذب کند، معرفی نشده‌اید.

با بازاریابی مناسب برای خود، محصول یا برندتان، مخاطبان شما دقیقا می دانند که از شما چه انتظاری داشته باشند و می خواهند چه اقدامی را انجام دهند.

 

در اینجا نحوه ی بازاریابی خود برای یک تیزر تبلیغاتی را آورده ایم:

  • یک معرفی سریع از خودتان روی صفحه نمایش نشان دهید.

  • برای برندسازی خود، از زیرنویس یا متن استفاده کنید.

  • برای تاثیر بیشتر می توانید از یک صدای شوخ طبع نیز استفاده کنید.

  • ویدیوی جذاب و فراموش نشدنی ای را به نمایش بگذارید.

 

5. تایید شدن از طریق اجتماع را به نمایش بگذارید:

تایید اجتماعی، شامل بررسی ها و گواهی هایی است که به سازندگان محتوا در حوزه ی کاری خود مشروعیت می بخشد. اگر خالقی هستید که میزبان وبینارها یا سایر خدمات یادگیری آنلاین هستید، اثبات اجتماعی راهی عالی برای نشان دادن موفقیت شما در یک زمینه خاص خواهد بود. 

شما می توانید اثبات اجتماعی را به روش های زیر وارد کنید:

  • اسکرین شات هایی از نظرات و بررسی های مثبت را به مخاطبان نمایش دهید.

  • درمورد آنچه که قصد ساخت تیزر برای آن را دارید، در کل تیزر توضیحات زیادی را اضافه کنید.

  • داستان های موفقیت کارتان را به اشتراک بگذارید.

اینا همه دلایلی هستند که مخاطب راضی شود تا برای انجام کار خود به شما مراجعه کند. 

 

6. از تصاویری جذاب استفاده کنید:

داستان یک تیزر تبلیغاتی تماماً مربوط به نوشتن و صداگذاری نیست. شما باید یک داستان بصری نیز بسازید. مطمئن شوید که کلیپ‌هایی که در تیزر خود قرار می‌دهید، داستان را به جلو می‌برند و در عین حال تصویری خیره‌کننده از اینکه چه کسی هستید و چه کاری را دوست دارید انجام دهید، به تصویر می‌کشند.

این نوع تصاویر می توانند شامل:

  • فیلم با کیفیت بالا

  • دکمه ها، متن و زیرنویس هایی که فیلم شما را تکمیل می کنند.

  • تصاویر سفارشی

  • عناصر با طراحی گرافیکی منحصر به فرد

  • جلوه های بصری و ویژه

با در نظر گرفتن این موضوع، فقط باید فیلم اصلی را وارد کنید که کیفیت بالایی داشته باشد. حتی یک کلیپ 2 ثانیه ای بی کیفیت می تواند یک تریلر کوتاه را خراب کند.

و یک نکته ی بسیار مهم این است که بهتر است تیزر مرتبط و مختصر باشد.

 

7- از صدا پیشگی ومتن به صورت استراتژیک استفاده کنید:

یک تیزر تبلیغاتی عالی تعادلی بین تصاویر، نوشته و صداگذاری ایجاد می کند.

با استفاده ی استراتژیک از عناصر صوتی و متنی، می‌توانید مخاطبان خود را در قلاب نگه دارید و آنها را به روش‌های مختلفی جذب کنید. می‌توانید آنها را به صورت بصری و شنیداری جذب کنید.

نکاتی که برای ایجاد یک صداگذاری موفق باید رعایت کنید:

  • یک فیلمنامه ی ویدیویی ایجاد کنید تا از موضوع و داستانی که می خواهید بگویید، دور نشوید.

  • واضح صحبت کنید، وقت خود را به خطوط اختصاص دهید و در صورت نیاز یک متخصص را استخدام کنید.

  • لحن و انرژی تیزر خود را کامل با هم مطابقت دهید.

  • صداگذاری را طوری ویرایش کنید که با عناصر بصری و داستانی تیزرتان، مطابقت داشته باشد.

در نهایت، تضمین کنید که صدای شما داستان را پیش می‌برد و در عین حال کاملا مرتبط و سرگرم کننده است.

8. موسیقی مناسب و مرتبطی را پیدا کنید:

تصور کنید به دنبال یک کلاس تمرینی یا برنامه ورزشی هستید و تیزر در پس‌زمینه موسیقی آرامی را پخش می‌کند. انتخاب خوبی به نظر نمی رسد، اینطور نیست؟ موسیقی مناسب کمک زیادی به تاثیرگذارتر بودن ویدوی شما می کند.

با این حال همه قصد دارند تا از ویدیوها و موسیقی رایگان برای این کار استفاده کنند.

توصیه می کنیم موسیقی پس زمینه ی رایگان برای تیزر خود را در این وب سایت ها دریافت کنید:

آرشیو موسیقی رایگان

Incompetech

CCTrax

SoundCloud

کتابخانه صوتی YouTube

 

9. صحنه ها را ویرایش کنید تا سرعت را افزایش دهید:

هیچ چیز بدتر از یک تیزری نیست که مخاطب احساس فشار زمان را در کل طول فیلم حس کند. تیزر شما باید خلاصه و مفید باشد. به  یاد داشته باشید که مخاطب می‌خواهد ذره ای از طعم غذای شما را بچشد و شما نیاز نیست که به طور کامل همه چیز را به او ارائه دهید.

با ویرایش و کوتاه کردن برخی از صحنه‌ها، می‌توانید طول ویدیو را کاهش دهید و همزمان سرعت را بالا ببرید تا ویدیوی تیزر بسیار خوبی را به مخاطب ارائه دهید.

10. با یک فراخوان برای اقدام تیزر را پایان دهید:

دعوت به اقدام (CTA) خیلی خوب، تضمین می کند که مخاطبان با شما فعالیت کنند. دعوت به اقدام باید هیجان انگیز و جذاب باشد و از کلیشه ها اجتناب کنید.

فراخوان های موثر مانند:

  • برای مشاهده بیشتر در کانال من عضو شوید.

  • برای خبرنامه ثبت نام کنید.

  • برای به روز رسانی اینجا را کلیک کنید.

  • کالای من را بررسی کنید.

  • محصول را از اینجا بخرید.

آژانس دیجیتال مارکتینگ رسانتو یکی از بهترین شرکت هایی است که می تواند ویدیوی تیزر تبلیغاتی برای شما تولید کند.

سخن پایانی

در این مقاله اطلاعات بسیار کامل و جامعی را در رابطه با تولید یک تیزر تبلیغاتی ارزان و بسیار جذاب برای شما توضیح دادیم. با استفاده از این اطلاعات و رعایت تمامی نکاتی که در طول مقاله برای شما گفته شد، می توانید یک تیزر تبلیغاتی فوق العاده جذاب و موثر را برای خود تولید کنید.

  • ۰۱/۰۸/۰۳
  • resanato agency

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی