نمونه موشن گرافیک موفق چه ویژگی هایی دارد؟

تیزرها انواعی دارند که هر کدام در جای خود کاربرد دارد. یکی از انواع تیزر، موشن گرافیک است که امروزه استفاده از آن بسیار کاربرد دارد. این سبک تیزر به علت صرفه اقتصادی که دارد کسب و کارها آن را بیشتر از بقیه سفارش می دهند.

نمونه موشن گرافیک موفق چه ویژگی هایی دارد؟

تیزرها انواعی دارند که هر کدام در جای خود کاربرد دارد. یکی از انواع تیزر، موشن گرافیک است که امروزه استفاده از آن بسیار کاربرد دارد. این سبک تیزر به علت صرفه اقتصادی که دارد کسب و کارها آن را بیشتر از بقیه سفارش می دهند.

تیزرها انواعی دارند که هر کدام در جای خود کاربرد دارد. یکی از انواع تیزر، موشن گرافیک است که امروزه استفاده از آن بسیار کاربرد دارد. این سبک تیزر به علت صرفه اقتصادی که دارد کسب و کارها آن را بیشتر از بقیه سفارش می دهند.

  • ۰
  • ۰

با توجه به اینکه سئو از جمله علومی است که به طور مداوم در حال بروزرسانی است، شما نیز باید نسبت به آپدیت کردن خودتان همیشه حساس باشید. به همین دلیل است که ما توصیه می کنیم که حتماً بزرگان این عرصه را دنبال کنید تا با کمک آنها بتوانید علم خود را به روز کنید. 

پس ما تصمیم گرفتیم که در این مقاله تعدادی از بزرگان عرصه ی سئو را برای شما معرفی کنیم تا شما بتوانید به علوم جدید دست پیدا کنید. 

 

آیا می خواهید در مورد بهینه سازی موتور جستجو اطلاعات بیشتری کسب کنید؟ پس باید از کارشناسان برتر SEO یاد بگیرید. 

 

آیا می خواهید در مورد بهینه سازی موتور جستجو (SEO) اطلاعات بیشتری کسب کنید؟

سپس باید از کارشناسان برتر SEO یاد بگیرید. خواندن وبلاگ ها و نشریات برتر سئو شروع خوبی است. شرکت در کنفرانس های سئو نیز همینطور است. اما در اینجا متوقف نشوید. 

سئو چنین جامعه ای است.مشاوره سئو، استراتژی‌های سئو، تاکتیک‌های سئو، نکات سئو، ابزارهای سئو، داده‌ها و موارد دیگر در رسانه‌های اجتماعی و کنفرانس‌ها به اشتراک گذاشته می شوند.

 

چرا این لیست کارشناسان سئو چگونه بوجود آمده است؟ 

 

اصطلاح "کارشناس سئو" این روزها زیاد مطرح می شود. جستجوی گوگل برای [کارشناسان سئو برای دنبال کردن] را انجام دهید، لیست های زیادی پیدا خواهید کرد. 

به طور کلی، لیست های برتر متخصص سئو کدامند:

  • برای یک نویسنده ناشناس فقط یک راه دزدکی است تا خود را در لیستی پر از متخصصان قرار دهد و مانند یک متخصص سئو بزرگ به نظر برسد.

  • توسط آژانس‌ها یا شرکت‌های ناشناس سئو صرفاً به منظور جذب لینک و اشتراک منتشر می‌شوند.

  • افرادی که در سایر زمینه‌های بازاریابی (رسانه‌های اجتماعی، بازاریابی محتوا و غیره) درخشان هستند، اما واقعاً متخصص سئو نیستند.

  • افرادی را که دیگر واقعاً درگیر سئو نیستند (یا هرگز واقعاً حرفه‌ای نبوده‌اند) را شامل شود. 

  • «متخصصان» محبوبی را که اطلاعات بدی را به اشتراک می‌گذارند که نام بدی به صنعت می‌دهد را شامل می شود. 

 

این فهرست چگونه گردآوری شد؟

 

اکنون تیم ما این لیست را تهیه کرده است تا آنچه را که ما معتقدیم به روزترین لیست متخصصان سئو با کیفیت بالا است را به شما ارائه دهد.

این پست به معنای تمجید از افرادی که تا به حال یک متخصص سئو بوده اند یا نام اختصاری SEO را در عنوان شغلی خود قرار داده اند، نیست. 

افرادی که در این لیست قرار دارند اکنون به طور فعال با سئو درگیر هستند – یا اطلاعات، دانش و بینش سئو را به اشتراک می گذارند (از طریق رسانه های اجتماعی، مشارکت در نشریات یا وبلاگ ها، یا سخنرانی در کنفرانس ها).

معیارهای اساسی قضاوت ما در اینجا موارد زیر هستند:

  • آیا محتوای سئو خوبی را در رسانه های اجتماعی به اشتراک می گذارند؟

  • آیا آنها محتوای خوبی در مورد سئو برای وبلاگ ها / انتشارات می نویسند؟

  • آیا آنها در کنفرانس ها (یا وبینارها، پادکست ها و غیره) در مورد SEO صحبت می کنند؟

  • آیا آنها در حال حاضر سئو (بدون اجبار) را انجام می دهند؟

 

ایده اصلی این پست این است که به شما کمک کند افراد جالبی را پیدا کنید که اطلاعات زیادی در مورد سئو دارند و مایلند آنچه را که می دانند به اشتراک بگذارند. این تنها راهی است که ژورنال موتور جستجو می‌تواند شما را به متخصصان سئو هدایت کند که می‌توانند به شما در بهبود شغل و پیشرفت شغلی شما کمک کنند. 

در حالی که من این ایده را دوست دارم که صدها متخصص سئو کار بزرگی را انجام می دهند که ناشناخته می مانند.و واقعاً وجود دارند! 

هدف ما از این فهرست، برجسته کردن افرادی است که سعی می‌کنند با به اشتراک گذاشتن بینش‌ها/ دانش/ نکات/ایده‌ها و غیره منحصربه‌فرد، به پیشرفت صنعت کمک کنند.

در نهایت، در اینجا هیچ ترتیب رتبه بندی از بهترین به حداقل بهترین وجود ندارد. هر فردی که در این لیست قرار دارد به شیوه خود با ارزش است.

به جای اینکه به ترتیب حروف الفبا بر اساس نام خانوادگی برویم، لیست خود را در این فهرست تصادفی‌ساز قرار دادیم تا به هر کس دیدی منصفانه از جایی که ظاهر می‌شود ارائه دهیم.

 

 

تذکرات باارزش

 

ما معتقدیم که هر متخصص سئو باید همیشه مراقب این افراد باشد تا از آخرین به‌روزرسانی‌ها مطلع شود و مستقیماً از موتورهای جستجو مشاوره دریافت کند، زیرا این افراد به طور مرتب توییت می‌کنند، می‌نویسند یا صحبت می‌کنند (یا در کنفرانس‌ها و در وبینار).



 

به همین دلیل است که ما شروع کردیم به جمع آوری این لیست از مقامات و متخصصان برتر که اگر می خواهید امروز در مورد سئو بدانید، باید آنها را دنبال کنید یا به آنها گوش دهید.

 

افراد زیر در مورد سئو واقعاً چیزهای زیادی را می دانند. اگر می خواهید مهارت و دانش خود را افزایش دهید، آنها را دنبال کنید.

1- Areej AbuAli:

بنیانگذار / زنان در سئو فناوری

اکانت توییتر: 

@areej_abuali

 

2- Dave Davies:

بنیانگذار / بازاریابی اینترنتی Beanstalk

اکانت توییتر:

@beanstalkim

 

3- Dan Taylor:

رئیس تحقیق و توسعه / SALT.agency

اکانت توییتر:

@TaylorDanRW

 

4- Jes Scholz:

مدیر دیجیتال بین المللی / Ringier AG

اکانت توییتر:

@jes_scholz

 

5- Fili Wiese:

کارشناس سئو / SearchBrothers.com

اکانت توییتر:

@filiwiese

 

6- Ruth Everett:

تحلیلگر فنی سئو / DeepCrawl

اکانت توییتر:

@rvtheverett

 

7- Tyler Reardon:

مدیر سئو Chewy

اکانت توییتر:

@TylerReardon

 

8- Carolyn Shelby:

سئو فنی و سئوی اخبار / ESPN

اکانت توییتر:

@cshel

 

9- Christoph C. Cemper:

بنیانگذار و مدیر عامل / LinkResearchTools

اکانت توییتر:

@cemper

 

10- Craig Campbell:

مربی و مشاور SEO / کریگ کمپبل SEO

اکانت توییتر:

@craigcampbell03

 

11- Jackie Chu:

پیشرو جهانی سئو Uber

اکانت توییتر:

@jackiecchu

 

12- Jeff Ferguson:

شریک / دامنه دیجیتال

اکانت توییتر:

@countxero

 

13- Ross Hudgens:

بنیانگذار و مدیر عامل / Siege Media

اکانت توییتر:

@rosshudgens

 

14- Cindy Krum:

مدیر عامل و موسس / MobileMoxie

اکانت توییتر:

 @Suzzicks

 

15-Jan-Willem Bobbink:

مشاور سئو آزاد

اکانت توییتر:

@jbobbink

 

16- Valentin Pletzer:

رئیس سئو BurdaForward GmbH

اکانت توییتر:

@VorticonCmdr

 

17- Lily Ray:

مدیر سئو Path Interactive

اکانت توییتر:

@lilyraynyc

 

18- Suganthan Mohanadasan:

بنیانگذار و مدیر فنی Snippet Digital

اکانت توییتر:

@Suganthanmn

 

19- Andrea Volpini:

بنیانگذار و مدیر عامل / Wordlift

اکانت توییتر:

@cyberandy

 

20- Anna Crowe:

دستیار ویرایشگر / مجله موتور جستجو و رئیس محتوا / Leadfeeder

اکانت توییتر:

@annaleacrowe

 

21- Kristopher Jones:

موسس / LSEO

اکانت توییتر:

@krisjonescom

 

22- Taylor Berg:

مدیر ارشد SEO / Talkspace

اکانت توییتر:

@taylorannberg 

 

23- Brodie Clark:

مشاور سئو / مشاور برودی کلارک

اکانت توییتر:

@brodieseo

 

24- Motoko Hunt:

رئیس و مشاور بازاریابی جستجوی بین المللی / AJPR

اکانت توییتر:

@motokohunt

 

25- Barry Schwartz:

رئیس و مالک / RustyBrick

اکانت توییتر:

@rustybrick

 

26- Adam Riemer:

رئیس / بازاریابی آدام ریمر، LLC

اکانت توییتر:

@rollerbladeron

 

27- Carrie Hill:

متخصص سئو محلی / تحلیلگر / Sterling Sky Inc

اکانت توییتر:

@CarrieHill

 

28- Mordy Oberstein:

ارتباط با جامعه SEO / Wix

اکانت توییتر:

@MordyOberstein

 

29- JP Sherman:

مدیر جستجو و یافتنی / کلاه قرمز

اکانت توییتر:

@jpsherman

 

30- Carolyn Lyden:

سئو پیشرو + مالک / جستجوگر هرمیت

اکانت توییتر:

@CarolynLyden

 

 

یکی از شرکت‌هایی که فعالیتی بسیار خوب در زمینه ی سئو دارد و هم سئوکاران بسیار حرفه‌ای دارد، آژانس دیجیتال مارکتینگ رسانتو است که سال‌هاست در زمینه ی سئو فعالیت دارد و سایت های بسیار زیادی را به مقصودشان رسانده است. بر اساس تجربیاتی که خودمان داریم به شما توصیه می‌کنیم که انجام فعالیت های سایت خود را به متخصصین سئو این سایت واگذار کنید.

 

 سخن پایانی

 

 در این مقاله در رابطه با تعدادی از سئوکاران مطرح در جهان صحبت کردیم. معیارهای مختلفی برای انتخاب این سئوکاران وجود داشت که باعث شدند ما آنها را انتخاب کنیم. در نهایت توضیح دادیم که شما می توانید به راحتی انجام فعالیت های خود را به شرکتی که برای ما بسیار معتبر است یعنی آژانس دیجیتال مارکتینگ رسانتو بسپارید.

 

از اینکه این مقاله را مطالعه فرمودید ممنونیم و امیدواریم لذت برده باشید.

  • ۰۱/۰۶/۰۷
  • resanato agency

سئو

مشاوره سئو

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی