نمونه موشن گرافیک موفق چه ویژگی هایی دارد؟

تیزرها انواعی دارند که هر کدام در جای خود کاربرد دارد. یکی از انواع تیزر، موشن گرافیک است که امروزه استفاده از آن بسیار کاربرد دارد. این سبک تیزر به علت صرفه اقتصادی که دارد کسب و کارها آن را بیشتر از بقیه سفارش می دهند.

نمونه موشن گرافیک موفق چه ویژگی هایی دارد؟

تیزرها انواعی دارند که هر کدام در جای خود کاربرد دارد. یکی از انواع تیزر، موشن گرافیک است که امروزه استفاده از آن بسیار کاربرد دارد. این سبک تیزر به علت صرفه اقتصادی که دارد کسب و کارها آن را بیشتر از بقیه سفارش می دهند.

تیزرها انواعی دارند که هر کدام در جای خود کاربرد دارد. یکی از انواع تیزر، موشن گرافیک است که امروزه استفاده از آن بسیار کاربرد دارد. این سبک تیزر به علت صرفه اقتصادی که دارد کسب و کارها آن را بیشتر از بقیه سفارش می دهند.

  • ۱
  • ۰

به دلیل اهمیت بسیار زیادی که محتوا های مختلفی از جمله تصاویر، ویدیوها، تیزرهای تبلیغاتی، موشن گرافیک ها و غیره دارند، باید در کیفیت تولید آنها دقت بسیار زیادی شود.مهمترین کاری که باید انجام دهید این است که اگر که تجربه کافی در ساخت محتواهای خود ندارید، سفارش تدوین این محتواها را به شرکت های بسیار معتبر در این زمینه بسپارید. 

 

انواع تدوین های مختلف به چه شکلی انجام می گیرند؟

 

تدوین انواع کلیپ های اینستاگرامی:

 

 اینستاگرام به دلیل محبوبیت بسیار زیادی که در میان مردم پیدا کرده است، باعث شده است که صاحبان کسب و کارهای مختلف تلاش کنند که یک شعبه از کار خود را حتما در اینستاگرام راه اندازی کنند. به دلیل فعالیت بسیار زیادی که در اینستاگرام به صورت روزانه انجام می گیرد، محتواهای شما باید بسیار با کیفیت باشند تا مورد توجه مخاطبین قرار بگیرد.

نرم افزارهای مختلفی وجود دارند که با استفاده از آنها می توان انواع کلیپ های اینستاگرامی را ایجاد کرد. ولی علاوه بر مهارت نرم افزاری، شما باید استراتژی خاصی نیز بر روی تولید محتوا های خودتان داشته باشید. 

 

تدوین انواع فیلم های مختلف:

 

برای تدوین انواع فیلم های مختلف نیاز به دانش، تجربه و علم بسیار زیادی است. اگر که این موارد وجود نداشته باشند، تدوین خوبی در نهایت به وجود نمی‌آید و کار با کیفیتی تولید نمی شود. ژانر های متفاوتی برای انواع فیلم های مختلف وجود دارند. شما باید با تدوین انواع آنها آشنا باشید و باید تجربه کافی را داشته باشید تا بتوانید به نتیجه ی مطلوب برسید.

 

تدوین انواع تیزرهای تبلیغاتی:

 

امروز انواع تیزر های تبلیغاتی جایگاه برگه ها، بیلبورد ها و روش‌های تبلیغاتی سنتی را گرفته اند. تیزرهای تبلیغاتی به منظور برندسازی و فروش محصولات شما ساخته می شوند. پس اگر که این تیزرها کیفیت کافی را نداشته باشند نمی توانند شما را به اهدافتان برسانند. پس در ساخت و تدوین تیزرهای تبلیغاتی باید دقت بسیار زیادی شود. 

 

تدوین انواع مختلف مستند ها:

 

مانند انواع فیلم ها، مستند ها نیز دارای ژانر های مختلفی هستند. یک فرد تدوینگر باید از تمامی اهداف کارگردان مستند ساز آشنا باشد، تا بتواند تمامی اهداف پروژه را به بهترین شکل ممکن به مقصود برساند. در ساخت مستند علاوه بر تدوین، به فیلمبرداری حرفه‌ای نیز نیاز داریم.

 

در این قسمت تعداد مختلفی از انواع محتوا ها را معرفی کردیم و نشان دادیم که تدوین این محتواها از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. چرا که اگر تدوین درستی انجام نگیرد و محتوای با کیفیت و خوبی تولید نشود، نمی‌تواند ما را به اهدافمان برساند و تنها بودجه ی خود را از دست می‌دهیم. 

 

توصیه داریم که مقالات موشن گرافیک و تیزر تبلیغاتی را حتما مورد مطالعه قرار دهید.

 

چه تفاوتی در انواع مختلف تدوین ها وجود دارد؟

 

نکته مهمی که در زمینه ی انواع مختلف تدوین وجود دارد این است که، بر اساس نوع محتوای شما تصمیم گرفته میشود که چه مدل تدوین ای بر روی کار شما انجام بگیرد. نوع محتوای شما نشان می‌دهد که از چه تدوینی باید استفاده شود و همچنین بر اساس نوع تدوین، قیمت نهایی کار شما نیز مشخص می شود.

 

 به عنوان اولین نمونه ی کار تدوین، شما یک ویدیوی دارید که تنها نیاز است که در قسمت هایی از آن کات های کوچکی زده شود، مثلاً ویدیوهای آموزشی. تدوین این ویدیو های آموزشی برای تدوینگر کار چندان سخت و پیچیده ای نیست، و همین دلیلی می شود که هزینه چندان زیادی نیز تدوین گر از شما نگیرد. البته اگر که شما سفارشاتی را به پروژه ی آموزشی خود اضافه نکنید و تنها کلیپ آموزشی بسازید. 

مثلاً زمانی شما تصمیم می گیرید که ویدیوی آموزشی خود را با حالت های دیگر تدوین، که در ادامه به آنها اشاره می کنیم، ترکیب کنید. در این حالت قطعا هزینه بیشتری را برای تدوین ویدیوی خود باید کنار بگذارید.

 

مورد دیگری که وجود دارد زمانی است که شما تصمیم می گیرید فیلم برداری خاصی داشته باشید. یعنی اینکه در مقابل پرده سبز یا پرده مشکی فیلمبرداری کنید. شما از تدوینگر میخواهید که تصاویر و یا ویدیو هایی که مد نظر شما است را در پشت صحنه شما قرار دهد که این امر باز هم تغییراتی در نوع تدوین کار شما ایجاد می کند. و تغییراتی نیز در هزینه ی تدوین شما ایجاد می کند.

 

مورد دیگر زمانی است که کار فیلمبرداری کاملاً توسط خود فرد انجام گرفته است و تعدادی عکس و فیلم ایجاد کرده است و تنها نیاز به ساخت یک کلیپ زیبا با استفاده از محتویات ای که خودش ایجاد کرده است، دارد. در این حالت نیز کار تدوین متفاوت است و تنها مراجعه‌کننده ابراز می‌کند که چه انتظاراتی از کلیپ خود دارد و تدوینگر انتظارات او را برایش براورده میکند.

 

حالت آخر نیز مربوط به انواع مختلف پروژه های سنگین مانند فیلم، مستند و غیر است. در این پروژه ها قبل از شروع فیلمبرداری کارگردان با تدوینگر خود باید صحبت کند و تمامی انتظارات و دیدگاه های خود را نسبت به کار، به تدوینگر منتقل کند. چرا که ممکن است نکاتی از طرف تدوینگر به کارگردان گفته شود که حتی نحوه ی فیلمبرداری را نیز تغییر دهد. این حالت سنگین ترین حالت تدوین است و هزینه ی بیشتری نسبت به تمامی حالت های قبل نیز دارد.

 

 

بهترین نرم افزارهای تدوین کدام هستند؟

 

در دنیای شبکه های اجتماعی،تغییرات با سرعت بسیار زیادی انجام می گیرند. شما و بررسی شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک توییتر اینستاگرام تیک تاک و غیره متوجه خواهید شد که چقدر محتوا های متفاوت و با کیفیتی در این شبکه ها وجود دارد که باعث شده است این شبکه ها بسیار معروف و قوی باشند. 

 

بهترین نرم افزار های تدوین عکس کدام هستند؟ 

 

 از جمله بهترین نرم افزار های تدوین عکس میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  •  نرم افزار Pixlr

  •  نرم افزار Vsco

  •  نرم افزار Infltr

  •  نرم‌افزار WordSwag

  •  نرم افزار PicCollage

 

و از جمله بهترین نرم افزارهای تدوین ویدیو نیز می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • نرم‌افزار Adobe Premiere Rush

  •  نرم افزار iMovie

  •  نرم افزار LumaFusion

  •  نرم افزار FilmoraGo

  •  نرم افزار Splice 

 

در رابطه با نرم افزارهای تدوین ویدیو باید گفته شود که، یکی از شرکت هایی که بسیار قوی در زمینه تدوین انواع مختلف ویدیو ها عملکردی بسیار خوب داشته و دارد، شرکت Adobe است. از جمله قابلیت هایی که این نرم افزارها به شما می دهند این است که خوشبختانه نرم افزارهای Adobe از فرمت های بسیار زیادی پشتیبانی میکنند.

 قابلیت دیگری که در این نرم افزار ها وجود دارد این است که میان نرم افزار های مختلف شرکت Adobe میتوان ارتباط برقرار کرد. یعنی یک پروژه ای که در پریمیر در حال انجام است را می توان به داخل افتر افکت منتقل کرد و همچنین این کار را با دیگر نرم افزارهای این شرکت نیز می توان انجام داد. 

 

کار تدوین خود را به چه شرکتی بسپاریم؟

 

 اولین نکته ای که در اینجا مطرح است این است که، تدوین محتوای خود را خودمان انجام دهیم یا به دیگران بسپاریم؟

 باید گفته شود که، اگر که توانایی و مهارت و دانش لازم را در زمینه تدوین دارید، می توانید خودتان این کار را انجام دهید. ولی اگر این مواردی که گفته شد را ندارید، قطعاً باید کار تدوین خود را به تدوینگران حرفه‌ای بسپارید.

 امروزه با توجه به اینکه انواع مختلفی از محتوا ها در شبکه های اجتماعی مختلف وجود دارند، شما باید مدام در حال تولید محتوا هایی با کیفیت و متفاوت باشید تا بتوانید نظر بینندگان را جلب کنید.

 از طرفی شما بر اساس استراتژی خاصی تصمیم بر تولید محتوای خاصی می گیرید، اگر که تولید این محتواها کیفیت کافی را نداشته باشند، نمی‌توانند شما را به مقصودتان برسانند. و در نهایت تولید محتوای شما منجر به شکست و هدر رفتن بودجه تان خواهد شد.

 شما باید برای تولید محتوای خود به دنبال شرکت های بسیار معتبر در زمینه تدوین انواع محتوا ها باشید. یکی از شرکت هایی که اعتبار بسیار زیادی در این زمینه دارد آژانس دیجیتال مارکتینگ رسانتو است. با مراجعه به سایت این آژانس می توانید نمونه کارهای بسیار زیادی را از تدوین هایی که افراد متخصص در این شرکت انجام داده اند، را ببینید. زمانی یک شرکت اعتبار بالایی را در یک زمینه پیدا می‌کند، که نمونه کار زیادی داشته باشد و در کنار نمونه کارها رضایت مراجعه کنندگان خود را نیز داشته باشد. که تمام موارد را میتوان در آژانس دیجیتال مارکتینگ رسانتو دید.

 

 سخن پایانی

 

در این مقاله به تحلیل بهترین شرکت برای ثبت سفارش تدوین پرداختیم. موارد مختلفی وجود دارند که برای تدوین آنها می توانیم به تدوینگران مختلف مراجعه کنیم. نرم افزار های متفاوتی نیز برای تدوین انواع مختلف محتوا ها نیز وجود دارند، که در رابطه با آنها نیز صحبت کردیم. نکته‌ای که در امر تدوین توجه به آن بسیار الزامی است، این است که در پس هر محتوایی هدفی خاص نهفته است، که اگر ساخت و تدوین آن محتوا به درستی انجام نگرفته باشد، ما را به آن هدف نمی رساند. به همین دلیل است که توصیه می شود که زمانی که دانش و مهارت کافی را در زمینه تدوین نداریم، حتما برای محتوا هایمان به تدوینگری ماهر مراجعه کنیم.

 ما در این مقاله آژانس دیجیتال مارکتینگ رسانتو را به عنوان شرکتی بسیار معتبر در زمینه ی تدوین انواع مختلف محتوا ها به شما معرفی کردیم.

 

 امیدواریم که از این مقاله لذت برده باشید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید. 




 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی