نمونه موشن گرافیک موفق چه ویژگی هایی دارد؟

تیزرها انواعی دارند که هر کدام در جای خود کاربرد دارد. یکی از انواع تیزر، موشن گرافیک است که امروزه استفاده از آن بسیار کاربرد دارد. این سبک تیزر به علت صرفه اقتصادی که دارد کسب و کارها آن را بیشتر از بقیه سفارش می دهند.

نمونه موشن گرافیک موفق چه ویژگی هایی دارد؟

تیزرها انواعی دارند که هر کدام در جای خود کاربرد دارد. یکی از انواع تیزر، موشن گرافیک است که امروزه استفاده از آن بسیار کاربرد دارد. این سبک تیزر به علت صرفه اقتصادی که دارد کسب و کارها آن را بیشتر از بقیه سفارش می دهند.

تیزرها انواعی دارند که هر کدام در جای خود کاربرد دارد. یکی از انواع تیزر، موشن گرافیک است که امروزه استفاده از آن بسیار کاربرد دارد. این سبک تیزر به علت صرفه اقتصادی که دارد کسب و کارها آن را بیشتر از بقیه سفارش می دهند.

  • ۰
  • ۰

 

امروزه به دلیل فعالیت بسیار زیادی که افراد در فضای مجازی و در سوشال مدیا دارند، باعث شده است که فرایند بازاریابی محصولات و همچنین کسب و کارها تغییرات بسیار گسترده ای نسبت به گذشته داشته باشد. 

همین مسئله یعنی حضور گسترده ی مردم در فضای مجازی باعث شده است که، همه ی افرادی که به دنبال شروع و یا معرفی کسب و کار خود هستند، حتماً باید بخشی از فعالیت خود را در فضای مجازی انجام دهند یا اینکه یک زیر شاخه در فضای مجازی داشته باشند.

 به همین دلیل است که یکی از مهمترین فعالیت هایی که صاحبان کسب و کارها باید انجام دهند، این است که به دنبال پیدا کردن بهترین آژانس های سوشال مدیا باشند. 

 

معیارهای مختلفی وجود دارند که یک آژانس سوشال مدیا تبدیل به بهترین آژانس شود، که در این مقاله در رابطه با آنها صحبت می کنیم. 

 

سوشال مدیا مارکتینگ چیست؟

 

سوشال مدیا مارکتینگ یک روش بسیار قدرتمند برای کسب و کارهای مختلف در اندازه های مختلف است که، افراد بسیار زیادی را به سمت کسب و کار شما می کشاند و شما را به اهداف برندتان می رساند. مردم در مورد برندهای مختلف سوشال مدیا تحقیق می کنند، از آنها یاد می گیرند، خرید می کنند و … . پس اگر که شما هنوز فعالیتی در محیط‌هایی مانند اینستاگرام، فیس بوک، لینکدین و غیر ندارید، قطعاً بخش بزرگی از کسب و کار خود را از دست داده اید.

 

چه زمانی فعالیت در سوشال مدیا اثربخش خواهد بود؟

 

 تنها حضور در سوشال مدیا باعث توسعه و پیشرفته کسب و کارهای مختلف نمی شود، بلکه باید موارد و المان های مختلفی در این زمینه وجود داشته باشند. که در ادامه در این رابطه صحبت خواهیم کرد.

برای حضور در سوشال مدیا و برای موفقیت در سوشال مدیا مارکتینگ، اولین قدم این است که استراتژی کار خود را کاملاً باید بچینید. این استراتژی شما باید تمامی اهداف تان را در بر بگیرد و همچنین باید شامل مواردی که در ادامه گفته می‌شود، باشد. 

  • در اولین قدم باید یک صفحه پروفایل بسیار قدرتمند و برنامه ریزی شده داشته باشید.

  •  باید تصاویر، ویدیو ها، داستان ها و لایو های مختلفی برای مخاطبانتان قرار دهید، تا بتوانید برند تان را معرفی کنید و همچنین مخاطبینی که مرتبط با فعالیت شما هستند را جذب کنید.

  •  به تمامی کامنت ها، مطالبی که به اشتراک گذاشته می شوند، لایک‌ها و … باید پاسخی بسیار مناسب دهید و مدام سطح مشهور شدن صفحات خود را مورد بررسی قرار دهید.

  • مدام با دنبال کنندگان خود در تماس باشید و همچنین با افراد معروف دیگری باید در تعامل باشید تا بتوانید یک جامعه کوچک در اطراف برند خود بسازید. 

 

تمام مواردی که در این قسمت گفته شد الزاماتی هستند که شما باید در سوشال مدیا خود، آنها را به دقت مورد بررسی قرار دهید. اگر که خودتان تجربه کافی در این زمینه را ندارید، قطعاً توصیه ما این است که برای ساخت و ادامه سوشال مدیا خود به متخصصین در این زمینه مراجعه کنید. یکی از بهترین شرکت هایی که در این زمینه در حال حاضر وجود دارد، آژانس دیجیتال مارکتینگ (resanato.com) است. 

مطالعه ی مقالات تیزر تبلیغاتی و موشن گرافیک را به شما توصیه می کنیم.

 

چه مزایایی در استفاده از سوشال مدیا مارکتینگ وجود دارد؟

 

مطالعات مختلفی نشان داده اند که استفاده از سوشال مدیا، یکی از بهترین راه ها برای توسعه کسب و کار شماست. چرا که استفاده از بسیاری از سوشال مدیا ها، به صورت رایگان است. پس شما می توانید به صورت رایگان به موفقیت های زیادی در زمینه کسب و کار خودتان برسید.

از جمله مزیت هایی که سوشال مدیا مارکتینگ دارد: 

 

  • کسب و کار شما را مردمی می کند: یکی از دلایل اصلی که کسب و کارهای مختلف به سراغ سوشال مدیا می روند این است که، کسب و کار شما را به مردم معرفی می‌کند و در ادامه تمامی افرادی که مرتبط با کسب و کار شما هستند را جذب سوشال مدیای شما میکند. شما با بهینه سازی پروفایل تان و قرار دادن پست های مختلف و همچنین تعاملاتی که با مردم در سوشال مدیای خود دارید، باعث میشوید که افراد زیادی را جذب برند خود کنید. 

  • ترافیک سایت شما را بالا میبرد: یکی از راه های بسیار معمول که افراد برای بالا بردن ترافیک سایت خود انجام میدهند، این است که لینک وب سایت خود را درون صفحات اجتماعی خود قرار می دهند. شما می‌توانید این لینک را هم در پروفایل و هم در پست های مختلف قرار دهید. تحقیقات نشان داده اند که همین امر باعث تبدیل بسیاری از مخاطبان سوشال مدیا به خریداران از سایت می کند.

  • برای شما برندسازی میکند:ماهیت سوشال مدیا به این شکل است که مطالب شما را به صورت دیداری به مخاطب نشان دهد. همین امر که مخاطب محتواهای شما را می بیند باعث می شود که برند شما کاملاً توسط مخاطبین دیده شود. پس یکی از بهترین جاهایی که شما می‌توانید برندسازی کنید، قطعاً سوشال مدیا است.

 

 آمار های بسیار مهم در رابطه با سوشال مدیا

 

آمارهای مختلف در رابطه با سوشال مدیا وجود دارد که قدرت سوشال مدیا را کاملاً تصویب می کند. از جمله این آمارها:

  •  بیشتر از ۷۰ درصد مردمی که حس مثبتی نسبت به یک کسب و کار دارند، یا اینکه تجربه مثبتی با یک برند یا کسب و کار دارند، آن برند را به تمامی افراد مرتبط به خودشان معرفی می کنند.

  • حدود ۸۱ درصد از مردم از اینستاگرام برای تحقیق در مورد محصولات و سرویس هایی که نیاز دارند، استفاده می کنند.

  • نزدیک به ۸۰ درصد از کاربران توییتر، زمانی که یک برند یا کسب و کار به توییت آنها پاسخ می دهد، احساسی بسیار مثبتی نسبت به آن برند پیدا می کنند.

  • از هر ۵ نفر، ۴ نفر در لینکدین تصمیمات بیزینس های مختلف را انجام می دهند.

 

چه مواردی حتماً باید در استراتژی سوشال مدیا رعایت شوند؟

 

 نکته ای که در ابتدا باید ذکر کنم این است که استراتژی سوشال مدیا برای کسب و کارهای مختلف کاملا متفاوت است. ولی نکاتی وجود دارند که در همه استراتژی ها باید رعایت شوند.

 

  • اطلاعات کامل نسبت به مخاطبان خود داشته باشید. اولین نکته ای که باید در استراتژی خودتان کاملاً نسبت به آن آگاه باشید، این است که مخاطبین شما بیشتر از چه پلتفرمی از سوشال مدیا استفاده می کنند. و اینکه چه زمانی از روز را و چه تعداد ساعت را در سوشال مدیا میگذرانند. و اینکه به چه محتوایی علاقه ی بیشتری دارند. شما باید کاملا نسبت به مخاطبان خود علم کافی را داشته باشید.

  • آگاه سازی نسبت به برند شما. مسئله ی دیگری که حتماً باید در استراتژی شما وجود داشته باشد این است که، شما قصد دارید که چه پیامی را به مخاطب تان برسانید؟ دوست دارید زمانی که مخاطب مطالب شما را میبیند، چه احساساتی داشته باشد؟ زمانی که این مبحث را برای خودتان مشخص کنید، تقریباً مسیر تولید محتوای سوشال مدیا های خودتان را نیز مشخص کرده‌اید.

  • استراتژی محتوای خود را مشخص کنید. شما در هر محیطی از سوشال مدیا که قصد فعالیت دارید، در همان ابتدای کار باید استراتژی محتوای خود را کاملاً تعیین کنید. شما به یک استراتژی محتوای ساختاریافته نیاز دارید تا بتوانید پیامی را که مشخص کرده اید با استفاده از این استراتژی به مخاطبین خود برسانید.

  • تجزیه و تحلیل: شما باید به صورت مداوم فعالیت های خود را مورد تجزیه و تحلیل قرار دهید. با استفاده از این تجزیه و تحلیل متوجه می‌شوید که مخاطبینتان به کدام یک از محتوا ها علاقه بیشتری داشتند و همین امر باعث می شود که مسیر درست تری برای تولید محتوا های خود مشخص کنید.

  • فعالیت مداوم داشتن. با توجه به ماهیتی که سوشال مدیا دارد، شما باید به صورت مداوم در آن فعالیت داشته باشید. باید به صورت مداوم، برای مخاطبین خود تولید محتوا کنید تا بتوانید کسب و کار خودتان را در صفحات اجتماعی توسعه دهید. همیشه باید خودتان را در بالاترین سطح از تعامل با مخاطبین قرار دهید.

 

بهترین پلتفرم های سوشال مدیا مارکتینگ کدام هستند؟

 

 هر کدام از صفحات اجتماعی مختلف دارای اهداف به خصوصی هستند. شما باید مشخص کنید که مخاطبین هدف تان بیشتر در کدام یک از این صفحات فعالیت دارند و بعد از پیدا کردن این مسئله سوشال مدیا خودتان را راه اندازی کنید. 

 مهم ترین و برترین صفحات اجتماعی شامل فیسبوک، یوتیوب، اینستاگرام، لینکدین، توییتر، تیک تاک و اسنپ چت هستند. 

شما باید با توجه به مخاطبین خودتان مشخص کنید که از کدام یکی از این سوشال مدیاها قرار است که استفاده کنید و بعد با استفاده از ماهیت آن سوشال مدیا، استراتژی کامل خود را بچینید. 

 

سخن پایانی

 

 مطالعات و تحقیقات گسترده نشان داده اند که روزانه مردم ساعات بسیار زیادی را در سوشال مدیا میگذرانند. همین امر باعث شده است که صاحبان کسب و کارهای مختلف توجه بسیار زیادی به سوشال مدیا، در جهت برند سازی و فروش محصولات خود داشته باشند. صاحبان تجارت های مختلف میدانند که یا باید تجربه کافی در این زمینه را داشته باشند و یا اینکه باید از آژانس های سوشال مدیای بسیار معروف و معتبر در این زمینه استفاده کنند. ما آژانس دیجیتال مارکتینگ رسانتو را به شما معرفی می کنیم، چرا که این شرکت تجربه بسیار زیادی در زمینه ی سوشال مدیا مارکتینگ دارد. 


 

  • ۰۱/۰۳/۱۰
  • resanato agency

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی