نمونه موشن گرافیک موفق چه ویژگی هایی دارد؟

تیزرها انواعی دارند که هر کدام در جای خود کاربرد دارد. یکی از انواع تیزر، موشن گرافیک است که امروزه استفاده از آن بسیار کاربرد دارد. این سبک تیزر به علت صرفه اقتصادی که دارد کسب و کارها آن را بیشتر از بقیه سفارش می دهند.

نمونه موشن گرافیک موفق چه ویژگی هایی دارد؟

تیزرها انواعی دارند که هر کدام در جای خود کاربرد دارد. یکی از انواع تیزر، موشن گرافیک است که امروزه استفاده از آن بسیار کاربرد دارد. این سبک تیزر به علت صرفه اقتصادی که دارد کسب و کارها آن را بیشتر از بقیه سفارش می دهند.

تیزرها انواعی دارند که هر کدام در جای خود کاربرد دارد. یکی از انواع تیزر، موشن گرافیک است که امروزه استفاده از آن بسیار کاربرد دارد. این سبک تیزر به علت صرفه اقتصادی که دارد کسب و کارها آن را بیشتر از بقیه سفارش می دهند.

  • ۱
  • ۰

 

مقدمه

دنیا امروزه به سمت و سویی حرکت کرده است که کسب و کارها برای این که بتوانند خود را به مشتریان بیشتری نشان بدهند نیاز به این دارند که برای خود تیزر ویدئویی تهیه کنند. یک تیزر مناسب می تواند آنها را بهتر از قبل به دیگران نشان بدهد و سبب توسعه کسب و کارها گردد.

شرکت ها برای این که تیزر معرفی کننده خود و محصولاتشان را بسازند تا داستان برند آنها برای مشتری روایت شود به سراغ آژانس های تولید محتوای ویدئویی می روند. کار این آژانس ها این است که در این زمینه به آنها کمک و یاری برساند.

تیزرها انواعی دارند که هر کدام در جای خود کاربرد دارد. یکی از انواع تیزر، موشن گرافیک است که امروزه استفاده از آن بسیار کاربرد دارد. این سبک تیزر به علت صرفه اقتصادی که دارد کسب و کارها آن را بیشتر از بقیه سفارش می دهند.

سوای از قیمت مناسب تیزر موشن گرافیک جذابیت بسیار بالایی دارد و مخاطب را تا انتها به همراه خود می کشاند. تا انتها دیده شدن سبب می شود تا مشتری نسبت به استفاده از خدمات و کالاهای یک شرکت راغب شود و احتمال فروش آنها بالا برود و شرکت ها را به سود مناسبی برساند.

یک نمونه موشن گرافیک موفق ویژگی هایی دارد. این ویژگی ها است که سبب شده تا باعث شود شرکت استفاده از خدمات و کالا ها افزایش پیدا کند و به سود مناسبی در بازار تجارت دست پیدا کند. در ادامه برای آشنایی شما خواننده عزیز و گرامی این ویژگی ها را نام برده و مختصر برایتان شرح داده می شود.

 

موشن گرافیک چیست؟

 

نوعی ویدئوی تبلیغاتی یا آموزشی است که بر پایه انیمیشن تولید می شود. معمولا از این نوع ویدئو برای معرفی خدمات و کالاهای کسب و کارها استفاده می شود.این نوع ویدئو کمک می کند تا شرکت ها به اهدافی که در سر خود دارند و تعیین کرده اند برسند. در ادامه به نمونه موشن گرافیک موفق می پردازیم.

 

هدف از تولید موشن گرافیک چیست؟

 

معمولا کسب و کارها از تولید یک موشن گرافیک اهدافی را دنبال می کنند. بعضی به دنبال بازدید بیشتر هستند، بعضی به دنبال پیدا کردن مشتری جدید هستند، بعضی به دنبال فروش بیشتر محصولات شان هستند. تیم های تولید تیزر معمولا تیزر را بر اساس هدفی که شرکت ها دارند دنبال می کنند.

 

ویژگی های نمونه موشن گرافیک موفق:

 

معمولا تیزرهایی که به موفقیت میرسند یک تعداد ویژگی را با خود به یدک می کشند. این ویژگی ها موجب شده تا تیزر بهتر بتواند کسب و کارها را به اهدافی که دارند هدایت کند. در ادامه آنها را نام برده و مختصر توضیح می دهیم.

 

چارچوب مشخصی دارد:

 

یکی از ویژگی های نمونه موشن گرافیک موفق این است که از ابتدا تا انتهای آن دارای برنامه مشخصی است. یعنی این که برای آغاز تا پایانش فکر شده است. آغازش را طوری شروع می کنند که مخاطب را درگیر کند تا رغبت داشته باشد تا انتهایش را ببیند.

در اوسط کار عامل جذابیت را حفظ کرده تا مخاطب از دیدن ادامه اش پشیمان نشده تا انتها همراهی اش کند. بعد از این که موفق شد مخاطب را همراه کند در انتها پیامی را که باید بدهد به مخاطب می رساند. رسیدن پیام در انتها اگر به صورت مناسب باشد کمک می کند تا تیزر به موفقیت خوبی برسد.

 

بر روی مخاطبان تاثیر بالایی دارد:

 

یک نمونه موشن گرافیک موفق بر روی مخاطبان خود تاثیر زیادی می گذارد. اگر یک تیزر به صورت مناسب تولید شود مخاطب را مجذوب خود نگه می دارد. تیزرهایی که مخاطبان را مجذوب نگه دارند می توانند تاثیر بسیار زیادی بر روی آنها بگذارند.

تیزری که بر روی مخاطب تاثیر زیاد بگذارد موجب می شود شرکت ها به اهدافی مثل دیده شدن بیشتر، فروش بیشتر کالاها و خدمات، توسعه اقتصادی مناسب و غیره برسند. همین خود نشان می دهد که یک تیزر تا چه اندازه می تواند بر روی آینده یک کسب و کار تاثیر بگذارد.

 

تمامی عوامل به خوبی با هم ترکیب شده اند:

 

در یک نمونه موشن گرافیک موفق عواملی مثل تصاویر، صداها، افکت ها، موسیقی و جلوه های ویژه به استادانه ترین شکل ممکن ترکیب شده است. ترکیب مناسب این عوامل است که سبب شده تا مخاطبان جذبش شوند و تیزر به موفقیت برسد. معمولا زمانی این عوامل به خوبی با هم ترکیب می شوند که یک آژانس رسانه ای قوی پشتش قرار داشته باشد. معمولا چنین آژانس هایی از افراد حرفه ای بهره می برند که به این امر کمک می کنند.

 

الگویی برای دیگران است:

 

یکی از بزرگترین ویژگی های نمونه موشن گرافیک موفق این است که به الگویی برای دیگران تبدیل می شود. بسیاری از شرکت ها برای این که یک کار خوب سفارش بدهند از قبل چند نمونه کار خوب و موفق را تماشا کرده اند و نظرشان جلب شده است.

کاری که مناسب تولید شود نه تنها به موفقیت می رسد بلکه به الگویی برای دیگران تبدیل می شود تا در زمان تولید کارهای خود یک گوشه نظری به آن داشته باشند. معمولا کاری که الگو می شود یک سری تکنیک ها را تیم تولید کننده در آن به کار می برد. استفاده از همین تکنیک ها است که آن را به موفقیت رسانده است.

 

باعث فروش بیشتر محصولات می شود:

 

یکی از ویژگی های نمونه موشن گرافیک موفق، بالا رفتن میزان فروش شرکت ها است. تمامی شرکت ها به دنبال این هستند که بتوانند میزان بیشتری از محصولات و خدمات خود را به فروش برسانند. برای موفق شدن در این زمینه به سراغ آژانس تولید ویدئو می روند و سفارش موشن گرافیک می دهند.

تیزر موشن گرافیکی که به صورت مناسب تولید شود فروش را بالا می برد و رضایت خاطر شرکت ها را جلب می کند. برای این که چنین تیزری تولید شود شرکت ها نباید به دنبال یک تیزر ارزان باشند. از قدیم گفته اند هر چه پول بدی آش خواهی خورد. پس میزان بودجه مناسب سبب می شود تیزر با کیفیت تری تولید شود.

 

افراد بیشتری برای دیدنش جذب می شوند:

 

یکی از ویژگی های نمونه موشن گرافیک موفق این است که میزان افراد بیشتری را به سمت خود جذب می کند. موشن گرافیکی که توسط یک تیم محتوای قدرتمند تولید شود و نکاتی مثل کیفیت تصاویر و جلوه های ویژه به خوبی بر روی آن اعمال شده باشد به توفیقی روز افزون دست پیدا می کند.

برای تیم های تولید کننده موشن گرافیک یکی از مواردی که بسیار مهم است دیده شدن بیشتر تیزر است. برای رسیدن به این هدف حاظرند دست به هر کاری بزنند. معمولا برای جذابیت بیشتر تیزر را به نحوی تولید می کنند که مخاطب از دیدنش لذت ببرد و نتواند به آسانی از آن دل بکند.

 

یک نماینده قدرتمند برای کسب و کارها است:

 

بزرگترین ویژگی های یک نمونه موشن گرافیک خوب این است که نماینده قدرتمندی برای کسب و کارها در بازار تجارت الکترونیک خواهد بود. امروزه به واسطه تکنولوژی شیوه های بازاریابی نسبت به گذشته تغییر کرده است. یکی از بزرگترین تغییرات همین تولید تیزر ویدئویی است.

تیزر ویدئویی نسبت به بازاریاب های سنتی مزیت هایی دارد که سبب می شود بسیار قدرتمندتر مشتریان را به سمت خود جذب کند در ادامه به چند تا از این مزیت ها برای شما خواننده گرامی اشاره می کنیم.

1. محدودیت زمانی ندارد در حالی که بازاریاب سنتی زمان کارش محدود است.

2. 24 ساعته در دسترس است و خسته نمی شود در صورتی که بازاریاب سنتی نیاز به استراحت دارد.

3. هم زمان می تواند برای هزاران یا میلیون ها نفر پخش شود در صورتی که بازاریاب سنتی فقط می تواند برای یک نفر زمان بگذارد.

 

عامل خلاقیت در آن به چشم می خورد:

 

یکی از ویژگی های نمونه موشن گرافیک موفق بودن عامل خلاقیت در تولید آن است. یک تیزر هرچقدر تصاویر با کیفیت داشته باشد ولی در پردازش آن عامل خلاقیت در نظر گرفته نشود به توفیقی نخواهد رسید. برای این که یک تیزر خلاق باشد باید گرافیستی که بر روی آن کار می کند حرفه ای باشد تا بداند چگونه بر روی آنها کار کند.

 

بسیار هدفمند تولید شده است:

 

یکی از ویژگی های نمونه موشن گرافیک موفق این است که تیم تولید کننده قبل از این که دست به تولیدش بزند تمام جوانب کسب و کاری را که قرار است برایش تیزر بسازد در نظر می گیرد و سپس به دنبال تولید یک تیزر هدفمند می رود. تیزری که هدفش مشخص نباشد نمی تواند به توفیق چندانی دست پیدا کند. بنابراین قبل از تولید تیزر باید اهداف را مشخص کرد تا کار روند بهتری به خود بگیرد.

 

در انتها

 

همان گونه که در بالا دیدید یک نمونه موشن گرافیک موفق به علت ویژگی هایش سبب می شود که شرکت ها مشتری بیشتری را به سمت خود جذب کنند و سود بیشتری راهی جیبشان شود تا به اهدافی که از قبل تعیین کرده اند نزدیک شده یا برسند.

در انتها لازم به ذکر است که آژانس دیجیتال مارکتینگ رسانتو با سالها دانش و تجربه این آمادگی را دارد تا برای موفقیت کسب و کارتان یک نمونه موشن گرافیک مخاطب پسند تولید کند. برای به دست آوردن اطلاعات بیشتر تنها کافی است که با واحد ارتباط مردمی رسانه ما تماس حاصل فرمایید تا همکارانمان اطلاعات لازم را در اختیارتان قرار دهند.

 

 

  • ۰۱/۰۳/۰۲
  • resanato agency

نظرات (۴)

موشن گرافیک خیلی جذاب و کاربردیه

پاسخ:
بله دقیقا، میتونید برای مشاهده ی نمونه های تولید شده به صفحه ی موشن گرافیک ما در resanato.com مراجعه کنید.

مطلب عالی خسته نباشید

پاسخ:
ممنون از همراهیتون، برای مشاهده نمونه کار های تولید شده به صفحه ی موشن گرافیک ما در resanato.com مراجعه کنید.

من که از مقاله لذت بردم ممنون

پاسخ:
ممنون از توجه شما، برای مشاهده نمونه کار های تولید شده به صفحه ی موشن گرافیک ما در resanato.com مراجعه کنید.

ممنون از نظرات دوستان

یک سایتی هم هست که من وسایل خوبی رو توش دیدم، گفتم باهاتون اشتراک بذارم

https://sarocharmine.com/

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی